יום גיבוש מיוחד לעובדים עם שוקולד מכל הסוגים

אתם לא זוכרים מתי הייתה הפעם האחרונה שבה לקחתם את כל העובדים שלכם, על חשבון יום עבודה שלם, ועשיתם להם יום גיבוש מהנה? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לעשות זאת כי לימי גיבוש כאלה יש חשיבות עליונה. זה נכון שתמיד הפקת יום גיבוש כזה תעלה לנו כסף ובדרך כלל המחיר לא יהיה נמוך, אך מצד שני, זה ייצור אצל העובדים תחושה שמשקיעים בהם ואין ספק שזה ידרבן אותם לתת מעצמם יותר לטובת הצלחת העסק. כעת כל מה שנותר לכם זה לבחור את הסגנון של יום הגיבוש הקרוב ואין ספק סדנת שוקולד זו יכולה להיות בחירה נהדרת. ראשית, כולנו אוהבים שוקולד כך שבוודאי גם העובדים שלכם אוהבים זאת ושנית, שנית בסדנאות שוקולד יש הרבה משחקים, אתגרים ולא מעט עניין. כך תהיה לעובדים שלכם הזדמנות לבלות ביחד והם יחזרו הרבה יותר מגובשים למשרד אחרי פעילות כזאת, אז למה שלא תבדקו זאת לעומק?

יום גיבוש

איפה עושים סדנאות מסוג כזה ומה הן כוללות?

ככל שעוברות השנים אנחנו רואים עוד ועוד מקומות שבהם יש סדנאות שוקולד שונות. לכן עולה השאלה כיצד באמת ניתן לבחור את הסדנא הכי טובה, כי אם יש משהו שאין ויכוח לגביו, זה שאתם רוצים לקבל תמורה מלאה לכסף שתשלמו. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק לא רק את העניינים הלוגיסטיים, כמו השאלה איפה מתקיימת הסדנא וכמה היא רחוקה מהמשרד שלכם, אלא גם פרטים אחרים. לדוגמא, מי מעביר את הסדנא? מה היא כוללת? והאם מי שאחראי על העניין הוא אדם שבאמת מגיע עם השכלה ויודע כל מה שצריך לדעת על תהליך הכנת השוקולד? האם יש משימות במהלך הסדנא של הכנת שוקולדים, עוגות או דברי מתיקה אחרת? והאם בסוף החוויה הזאת העובדים שלכם יוכלו גם לקבל מתכונים הביתה? האם יש הגבלה על כמות השוקולד שכל אחד יוכל לאכול בסדנא? קח ובחשבון את כל הנתונים האלה כי הרעיון הוא לבחור סדנא כמה שיותר מפנקת ולגרום לעובדים שלכם להרגיש נפלא וליהנות.

 

מתי כדאי לצאת לחוויה כזאת?

באתר https://www.chocolate-adi.co.il/ אומרים כי סדנאות כאלה מתקיימות בכל ימות השנה ולכן זה ברור שרק אתם תקבעו מתי לצאת לבילוי כזה. אפשר לקחת את העובדים לסדנת שוקולד מיוחדת בחורף ואז האווירה בה תהיה יותר רומנטית ובסגנון של צ'וקולטה איטלקית אך ניתן גם לעשות סדנא כזאת ביום הכי חם בשנה. בדרך כלל סדנאות כאלה מתקיימות במקומות שמיועדים לכך, כולל תנאים מתאימים מבחינת הטמפרטורה והיכולת של העובדים לעבור על משטחים גדולים ונוחים. לכן אין לכם מה לדאוג וכל מה שנותר לכם זה להזמין עוד היום מקום ותאריך שבו תרצו לעשות סדנה מהנה כזאת עם העובדים היקרים לכם.

אולי תאהבו גם את: