ביטוח בריאות פרטי – למי זה מיועד?

הבריאות חשובה לכם וככל שאתם הולכים ומתבגרים ברור לכם יותר ויותר שלא לעולם חוסן? זקוקים לעזרה ולידיעה ברורה שאפילו, אם חלילה, תהיו חולים במחלה נוראית יהיה לכם איך לממן את הטיפול הדרוש לכם? אם כך, ברור מדוע אתם מתחילים לחשוב על ביטוח בריאות פרטי. אומנם זה נכון שבתור אזרחים בישראל יש לכם גם את ביטוח לאומי ואפילו את קופת החולים שבה אתם מבוטחים, אבל ברגע האמת כולנו יודעים שזה לא מספיק. לכן, בבואנו לענות על השאלה למי ביטוח בריאות פרטי מיועד, אנחנו רואים שהתשובה ברורה: לכולם. זה לא משנה בני כמה אתם, במה אתם עוסקים או מה הרקע הבריאותי שלכם, כי בכל מקרה כדאי שתתחילו להתעמק בנושא של ביטוח בריאות פרטי ויפה שעה אחת קודם.

 

לאיזו חברת ביטוח באמת מומלץ לכם לפנות?

הדילמה האמיתית שלכם היא לא האם לעשות ביטוח בריאות פרטי אלא לאיפה לפנות? מתלבטים דרך איזו חברת ביטוח תוכלו לקבל את הטוב ביותר שיש? אם כך, אין ספק שאנחנו יכולים להבין אתכם. זה שיש היום אינספור אפשרויות זה ברור, כי בכל עיר בישראל קיימות הרבה מאוד חברות ביטוח מובילות. עם זאת, לא כולן:

  • מספיק וותיקות ומנוסות
  • זמינות בכל עת
  • מעניקות שירות מצוין

 

לכן אנחנו כן ממליצים לכם לבדוק כמה שיותר פרטים אודות החברה שבה אתם רוצים להיות מבוטחים. אין סיבה לבחור בחברה שאינה מוכרת ושלא תוכל להעניק לכם שירות טוב ולכן חברת "אבנר ביטוחי בריאות" זו הכתובת הנכונה. כאן מחכים לכם אנשי מקצוע מובילים, מנוסים ואינספור מוצרי ביטוח, מה שאומר שגם אתם, כמו כל לקוח בחברה הזאת, תוכלו לבחור את מוצר הביטוח הכי טוב שיש עבורכם, למידע נוסף.

 

ביטוח בריאות פרטי למי

 

כמה עולות פוליסות מהסוג הזה?

איך אפשר לחשוב על ביטוחי בריאות מסוגים שונים ולא לחשוב על המחירים? כל מי שמצא את עצמו בודק את העניין הזה לעומק גילה, תוך דקות ספורות, שהמחירים של הפוליסות יכולים להיות מאוד מגוונים. בבואנו לנסות ולהבין מה יקבע את מחיר הפוליסה, אנחנו רואים שיש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע, ולא רק השאלה לאיזו חברת ביטוח אתם פונים יכולה להיות רלוונטית. אחד מהנתונים החשובים ביותר שהרבה פעמים ישפיעו על מחיר הפוליסה שתוצע לכם זה הגיל שלכם ובנוסף, המצב הבריאותי שלכם כיום. כלומר, האם ביום שבו אתם רוצים לעשות לעצמכם ביטוח בריאות אתם חולים? האם הרקע הגנטי שלכם טוב? האם אתם אנשים שמעשנים על בסיס קבוע? והאם אתם צורכים אלכוהול? האם עברתם ניתוחים שונים ומורכבים? לחברת הביטוח שבה אתם חושבים לעשות ביטוח בריאות יש את הזכות לשאול אתכם כל שאלה שנראית לה רלוונטית ובהתאם לכך לא רק לקבוע את מחיר הפוליסה, אלא גם להחליט האם היא רוצה לבטח אתכם או לא.

 

אולי תאהבו גם את:

שטרות ורכב
5 דרכים לבחור ביטוח רכב

ביטוח זה בירוקרטיה, והבירוקרטיה היא קשה ומסובכת להבנה. בזמן שחברות ביטוח הרכב מבטיחות לכם את "הדיל המושלם", חשוב שתוכלו לנווט ביניהן היטב. הכירו כמה כללים

קרא עוד »