מהיכן מגיע הפחם לעל האש?

הפחם בו אנו עושים שימוש לטובת על האש הוא פחם גולמי אשר נמכר בטווח מחירים משתנה, בהתאם לאיכות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי רכישה של פחמים חייבת להתבצע רק באמצעות חברה מקצועית.

פחם לעל האש – מהיכן הוא מגיע?

פחם הוא למעשה דלקן אשר נוצר כתוצאה מקלייה של גזרי עץ בטמפרטורה גבוהה במיוחד, אשר יכולה להגיע גם ל 900 מעלות צלזיוס. כתוצאה מהתהליך, הפחם נעשה אפור ולעיתים שחור. בעבר הפחם שימש בעיקר לטובת פעולת הסקה, אולם כיום מדובר במרכיב החשוב ביותר לצורך הצלחה של צליית מזון ובשרים על הגריל. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כיום ניתן לרכוש מגוון רחב של פחמים בטווח מחירים משתנה, כאשר הזול ביותר עומד על עשרות שקלים בודדים בלבד. עם זאת,  על מנת להפיק גריל מושלם יש לרכוש את הפחמים רק אצל חברה אשר מתמחה בתחום, וכעת נסביר מדוע.

גחלים בהכנה

מדוע חשוב לרכוש פחמים רק מחברה אשר מתמחה בתחום?

פחמים הם כידוע מרכיב משמעותי אשר יקבע האם הגריל שלכם יהיה מוצלח, או לא. זמן ההדלקה של הפחמים צריך להיות שניות ספורות, כאשר לעיתים מתרחש מצב בו הפחמים לא הספיקו להתחמם מספיק וכתוצאה מכך הם יכולים להרוס לחלוטין את המרקם של הבשר, כפי שהתבקשתם להכין אותו. על כן, רכישה של פחמים צריכה להיות רק באמצעות חברה מובילה בתחומה אשר מספקת את הפחמים הטובים ביותר מיצרנים מובילים בעולם אשר מקפידים על תהליך הכנת פחם שהוא בטיחותי, ולא מסב נזק לסביבה. לצערנו, הפחמים הרעילים והלא טובים אחראים על זיהום האוויר הכבד בכל העולם, כמו גם בישראל, ועל כן לשם שמירה על הסביבה כמו גם על הבריאות מומלץ להשקיע ברכישה של פחמים איכותיים כמו גם אביזרים שונים אשר יאפשרו לכם לשמור על החום של הפחמים לאורך זמן.

רכישת פחמים – באמצעות D&S

חברת D&S נחשבת כיום לחברה המובילה בענף הגרילים בישראל, וזאת לאור ניסיון של מעל ל 25 שנה בתחום. החברה, אשר מייבאת את המותגים הגדולים ביותר בענף מאפשרת לכם לרכוש פחמים איכותיים אשר יעניקו לכם חווית על האש ברמה גבוהה יותר, כאילו אתם במסעדה. למעשה, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.bbq.co.il, לבחור את הפחמים ולבצע רכישה מאובטחת דרך האתר. בנוסף, ניתן ליצור קשר במספר 9200* לצורך קבלת ייעוץ או רכישה מצוות המומחים של החברה, אשר ישמח להעניק לכם ליווי אישי לכל אורך תהליך הרכישה, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי בחברתם בחברה מובילה בתחומה אשר חרטה על דגלה את איכות השירות בעבור הלקוחות. קדימה, למה אתם מחכים? הגריל שלכם לא יהיה שלם בלי הפחמים של די אנד אס.

אולי תאהבו גם את: