מה הקשר בין פיטורים ובין החזרי מס?

פטרו אתכם בשנה שחלפה? או אולי לפני שנתיים? מצאתם את עצמכם ללא עבודה כמה חודשים טובים? אם כך, ברור שעברה עליכם תקופה מאוד מורכבת, כי לא לעבוד בימינו זה אחד מהדברים הקשים ביותר שעלולים לקרות לאדם. יתרה מכך, בוודאי גיליתם שאפילו באותם חודשים שבהם לא הכנסתם משכורת המשכתם לשלם את אותם המיסים ששילמתם תמיד בתור אנשים עובדים. זה נשמע לכם מוכר? בטוחים שזה קרה גם לכם? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון ואתם לא צריכים להתייחס לכסף ששילמתם כאל כסף אבוד. כלומר, בהחלט יכול להיות שאם תגישו בקשה להחזרי מס תקבלו לא מעט כסף, אז למה אתם מחכים? דברו איתנו עכשיו!

שימו לב איך אתם מגישים את הבקשה להחזרים

אם יש משהו שעלול לגרום לכך שתקבלו את ההחזרים שמגיעים לכם רק בעוד זמן רב ולא במהירות, זה אם לא תגישו את הבקשה בדיוק כפי שרשות המיסים מצפה מכם. לכן חשוב לבדוק את כל הפרטים לעומק ולראות מה בעצם דורשים מכם. איזה מסמכים אתם צריכים להראות? ואיזה טפסי בקשה אתם צריכים למלא? האם מספיק לשלוח עותק אחד לרשות המיסים לצורך קבלת החזרי מס או שצריך לשלוח כמה עותקים? שווה לבדוק את כל הפרטים האלה כי אם תגישו את הבקשה כנדרש, הסיכוי שתקבלו את הכסף שלכם מהר יותר יגדל.

פיטורים

על כמה כסף מדובר?

לא קל לענות על השאלה הזאת כי כל מקרה נבדק לגופו. כלומר, ככל שהרווחתם יותר בזמן העבודה שלכם, בוודאי שילמתם גם יותר מיסים ולכן גם ההחזרים יהיו גבוהים יותר. מה שבטוח זה שאפילו אם לא מדובר על סכום שיכול לשנות לכם את החיים, אין שום סיבה שתוותרו על כך. רשות המיסים אומנם לא תחפש אתכם מיוזמתה כדי להחזיר לכם את הכסף שמגיע לכם, אך היא בהחלט תפעל בצורה יעילה ומהירה כאשר הבקשה שלכם תגיע אליה. לכן כדאי להתעסק בכך כי למרות שמדובר על בירוקרטיה, בסופו של דבר תקבלו את ההחזר שמגיע לכם בגין מיסים גבוהים מידי ששילמתם.

 

לפרטים נוספים: http://www.mifam.org.il

 

 

אולי תאהבו גם את: