איך לבחור גוף תאורה?

הם תלויים לנו מעל הראש, מחוברים אל הקירות בפינות הבית השונים, ניצבים על שולחנות ושידות למיניהן ואף עומדים בפני עצמם על הרצפה או השטיח, גופי התאורה נמצאים בכלל רחבי הבית, וכדי לעצב את בייתינו כמו שצריך, חשוב לדעת לבחור נכונה את גופי התאורה שלנו. אילו סוגים של גופי תאורה יש, למה הם משמשים וכיצד לבחור את גופי התאורה האידיאלים לבית או הדירה שלנו, כל זאת תוכלו לגלות בכתבה שלפניכם.

 

אילו סוגים של גופי תאורה זמינים היום בשוק?

קיימים סוגים שונים של גופי תאורה וגם דרכים רבות לסווג אותן לקטגוריות שונות.

אנו נתמקד בארבעה סוגים עיקריים של גופי תאורה שכן שימוש בארבעת הסוגים האלו ייתן לכם מקסימום תוצאות במינימום סיבוכים ומאמץ:

 

גופי תאורה תלויים

גופי תאורה תלויים מהתקרה הם פתרון התאורה הנפוץ ביותר, זה שמגיע מותקן בכל חדר בכל דירת קבלן שזה עתה נבנתה. אך לצד גופי התאורה התלויים הסטנדרטים, אלו שכוללים לא יותר מבית מנורה לבן תלוי מפלסטיק, אפשר למצוא יצירות מופת של ממש שימלאו כל חדר בסטייל ואווירה שאין שנייה לה.

את גופי התאורה התלויים ניתן לתלות במגוון גבהים, ככל שתולים את גוף התאורה נמוך יותר, כך האפקט המתקבל הוא דרמטי יותר. אם למשל תתלו גוף תאורה גדול מעל אי במטבח או מעל שולחן פינת אוכל, תוכלו לתלות אותו בגובה נמוך שכן הוא אינו מפריע למעבר, ולקבל אפקט עיצובי מרשים במיוחד.

 

גופי תאורה צמודי תקרה

על אף שגופי תאורה תלויים הם מהנפוצים שבסוגי גופי התאורה, אין ספק שגופי תאורה צמודי תקרה הם מהסוגים היותר פרקטים. בניגוד לגופי תאורה תלויים אשר מאפשרים משחק עם הגובה של גוף התאורה, גופי תאורה צמודי תקרה ניצבים בגובה קבוע, דבר המאפשר תאורה חזקה המאירה את כל החדר.

כמו כן, בניגוד לגופי תאורה תלויים שעשויים להפריע למעבר או לפעילויות שונות במידה והם נתלו נמוך מידי, גופי תאורה תלויי תקרה יאפשרו לכם מרחב פעולה מלא תוך שמירה על מראה נקי ואלגנטי, כך שתוכלו לעשות בחלל הכול אפילו לקפוץ בחבל

 

גופי תאורה צמודי קיר

האם יצא לכם פעם להסתכל במראה ולהרגיש מתוסכלים במיוחד מהמראה המשתקף אליכם? אם כן, דעו שאתם לא לבד, וכי יש סיכוי טוב שהסיבה למראה הפחות מאידאלי שאתם רואים היא תאורה לא מחמיאה. הסוד לתאורה נעימה ומחמיאה תלוי בגופי תאורה צמדי קיר, הנצבים בגובה בינוני ומספקים תוספת רכה של אור רך ונעים.

 

גופי תאורה עומדים

גופי תאורה עומדים הם גופי תאורה אשר ניצבים בפני עצמם. ניתן להציב גופי תאורה שכאלה על כל משטח ישר, הן על שולחן הכתיבה והן על הרצפה בפינת החדר. גופי תאורה שכאלה אומנם לא חסכוניים במקום אך הם מוסיפים רבות לאווירה.

בקרו באתר הבית של עידה – https://store.ida-home.co.il/17-גופי-תאורה-לסלון, בעזרת מגוון גופי התאורה הזמינים שם, תוכלו לעצב את התאורה בבית שלכם בצורה מושלמת.

מנורות תלויות מהשמיים
מנורות תלויות מהשמיים

אולי תאהבו גם את: