איך ליצור צל בגינה בצורה אלגנטית?

חודשי הקיץ החמים, משאירים רבים מאיתנו בבית ליד המזגן, ומתירים את הגינה הביתית ללא כל שימוש.

כאשר מעצבים גינה, ישנה חשיבות רבה ליצור צל באזור מסוים בצורה אלגנטית, שלא תוריד מרמת העיצוב של הגינה.

איך ליצור צל בגינה בצורה אלגנטית – המדריך המלא.

 

מבוא

כיום, ישנה קשת רחבה של פתרונות הצללה, אשר באמצעותם ניתן להמשיך ליהנות מישיבה, בילוי ואירוח בגינה, למרות החום הרב. במאמר הבא, ריכזנו עבורכם מספר פתרונות הצללה, אשר באמצעותן תוכלו ליצור צל בגינה בצורה אלגנטית, ולהפוך את הגינה למעוצבת ויפה. אז קדימה, בואו נתחיל.

 

פרגולות עץ ואלומיניום

פתרון הצללה קלאסי המלווה אותנו במשך שנים רבות היא הפרגולה. הפרגולה מתחמת את אזור הישיבה והבילוי בגינה, ומעניקה מראה מטופח ואלגנטי לגינה ואף למראה הבית כולו. ישנם סוגים רבים של פרגולות, בדוגמאות, גדלים וצבעים שונים, אשר הנפוצה ביניהן היא פרגולה העשויה מעץ. מלבד פרגולה מעץ, אשר מעניקה מראה חמים וטבעי לגינה, כיום, ניתן למצוא גם פרגולות העשויות אלומיניום.

היתרון הגלום בבחירה בפרגולה העשויה אלומיניום, היא העובדה כי ניתן להתקין בה מנגנון חשמלי, אשר מאפשר לסגור ולפתוח את הפרגולה בלחיצת כפתור.

 

רשת צל

אחת מפתרונות ההצללה היעילות ביותר, הניתנות לפירוק והזזה במידת הצורך, וכן קיימת במחיר נוח לכל כיס היא רשת צל. רשתות צל עמידות בפני תנאי מזג האוויר, מעניקות צל ואף מסננות קרינת UV. כיום, ניתן למצוא רשתות צל במגוון רחב של גדלים, דגמים וצבעים אשר יכולים להשתלב ולהתאים לכלל מרחב בגינה הביתית. רשתות הצל אינן פוגמות במראה הגינה, ואף מעניקות מראה טבעי ורך.

 

שמשיות

עוד פתרון הצללה אשר מיועד להענקת צל למרחב קטן היא שמשיה. את השמשייה ניתן למקם לפי הצורך ולהזיזה ממקום למקום. כמו כן, ניתן לסגור את השמשייה כאשר אין צורך בה. כיום ניתן למצוא שמשיות במגוון רחב של גדלים, דגמים, סגנונות וצבעים, כך שתוכלו לבחור שמשייה אשר תתאים למראה העיצובי של הגינה שלכם.

 

סוככים חשמליים

סוכך לגינה הביתית הוא פתרון הצללה אשר ניתן לשלוט בו לפי רצונכם. את הסוכך ניתן לסגור ולפתוח באופן מלא, לפי מזג האוויר השורר בחוץ. את הסוכך ניתן להתאים למידות הגינה, וכן ניתן להתאים את החומר ממנו הוא עשוי וכן את עיצובו למראה הגינה.

 

איך ליצור צל בגינה בצורה אלגנטית

גינות ביתיות רבות, נותרות ללא שימוש במרבית שעות היום בחודשי הקיץ החמים. בשל כך, יצירת צל בגינה היא בגדר חובה בכל גינה פרטית, אך לא פחות חשוב, ליצור צל בצורה אלגנטית שלא יפגע בעיצוב ובמראה הגינה. פרגולות מעץ או אלומיניום, רשת צל, שמשיות וסוככים חשמליים, הם פתרונות הצללה נוחים ומעוצבים אשר מתאימים ליצירת צל בכל גינה.

מטריה

 

אולי תאהבו גם את: