איך לפרוץ מנעול?

פעמים רבות בחיים, נצטרך להתמודד עם דלת נעולה ותקולה, כאשר במקרים מסוימים אנו אף תקועים בתוך החדר או מחוץ לבית וזקוקים לפריצה דחופה. במקום לקרוא למנעולן ישנם מספר דרכים לפתוח את המנעול והדלת בעצמנו ולפרוץ את המנעול, לפני שאנו פונים למנעולן מקצועי. כל תקלה בדלת תהיה שונה וכל דרך פתיחה תהיה שונה. לכן הדבר הראשון שחשוב לעשות כדי לפרוץ את הדלת הוא להבין מה בדיוק הבעיה שלה ומול מה אתם עומדים.

 

מה לעשות כאשר אתם צריכים לפרוץ מנעול?

אנו נאלץ לפרוץ מנעול בכמה מקרים בחיינו, ולצערנו הרב המזל הרע הזה לא פוסח על איש. נאלץ לפרוץ את הדלת במידה ונתקענו ברכב או מחוצה לו, בתוך הבית או מחוצה לו, והן במקרה בו מנעול של כספת, לוקר או כל מנעול אחר ברחבי הבית ננעל ולא נפתח.

כאשר אתם זקוקים לפרוץ מנעול, ישנן מספר דרכים שאתם יכולים לעשות בעצמכם ולנסות. לא כולם מבינים בתחום המנעולנות או מכירים את מבנה המנעול אך כל אחד יכול לנסות את השיטות הקיימות והחשופות כיום באינטרנט. במידה ואינכם מצליחים מומלץ לפנות לפורץ מנעולים שיחלץ אתכם ויציל אתכם מהסיטואציה המתישה הזו.

 

מספר דרכים לפריצת מנעול באופן עצמי

שבירת המנעול

במידה ואתם תקועים בתוך חדר ורוצים לצאת ממנו בכל מחיר – אחת הדרכים המהירות והפשוטות, שלא צריך להיות מומחה גדול כדי לעשות אותן, היא שבירת המנעול. זו היא שיטה שלא תעבוד על כל מנעול, אך שווה ניסיון.

כחלק מהשיטה הזו יש להחדיר מברג לחריץ המנעול כמה שיותר חזק ובזווית, כדי לשבור את המנעול. במידה והצלחתם לשבור אותה ולהזיק לו – כל שנותר לכם הוא לסובב את המברג שהוחדר וכך לפתוח את הדלת בהצלחה.

 

פריצה באמצעות כלים ביתיים

דרך פריצה רווחת נוספת היא פריצת הדלת באמצעות שני כלים ביתיים – סיכת ביטחון ומברג. דרך הפעולה מצריכה לכופף את סיכת הביטחון ל90 מעלות, ואז להכניס אותו לתוך מנעול הדלת עד הסו, כמה שניתן. במקביל, הכניסו את המברג מתחת לסיכת הביטחון שהחדרתם – ודחפו אותה לצד השני.

כעת נסו לסובב אותם כדי לפתוח את המנעול. במידה וכל התהליך בוצע נכונה אתם אמורים להצליח. נסו שנית ובכמה דרכים עד שפצחו את העניין. נסו לראות סרטונים וללמוד מהמידע שקיים באתרי הפורצים. במידה ואתם לא מצליחים, נסו בשיטה אחרת עד שתצליחו.

 

פריצת מנעול שאינו סטנדרטי

כאשר מדובר במנעול שאינו סטנדרטי כמו מנעול מיוחד של רכב, מנעול ביומטרי או מנעול מגנטי של שירותים – דרך הפריצה תהיה שונה לחלוטין וכדאי להתכונן ולחפש מידע על כל סוג מנעול בהתאם.

לרוב כאשר מדובר במנעול ביומטרי או מגנטי – דרכי הפעולה מצריכות הבנה של מבנה המנעול ומאפייניו, לכן לא תמיד תצליחו לעשות זאת בעצמכם ומומלץ במקרים בהם לא מוצאים את המידע היעיל באינטרנט – להתייעץ עם מנעולן.

 

פורץ מנעולים

אולי תאהבו גם את:

התקנה של צנרת מברזל
התקנת צנרת ברזל

התקנת צנרת ברזל היא משימה מסובכת ומורכבת למדי, אך הכרחית ונדרשת למטרות רבות. בעידן בו נראה שהעולם הדיגיטלי משתלט על הכול ויודע לתת מענה לכל

קרא עוד »
שקע חשמל
שקע חשמל לא עובד

יצא לכם לנסות ולחבר לחשמל את המטען של הטלפון הנייד, את המחשב או את מכונת התפירה ולהיתקע בשיממון? ישנן פעמים בהן השקע החשמלי, פשוט לא

קרא עוד »