אמנות ההרחבה: טיפים וטכניקות לגברים

אצל גברים רבים קיים רצון קמאי להחזיק באיבר מין גדול ככל האפשר. הרצון הזה נובע כתוצאה מהרבה רגישויות של גברים בימינו, ולאור המקום הרווח שמקבלים כיום סרטים פורנוגרפיים כיום גם בקרב  ילדים ונערים בגילאים צעירים. האופן שבו הנושא נתפס כיום גורם להרבה גברים לנסות ולהגדיל את איבר מינם בשיטה כירורגית. לצד זאת, גברים רבים ישמחו לדעת שישנן גם שיטות טבעיות באמצעותן ניתן להגדיל את איבר המין הגברי.

 

מה הסיכונים שבניתוח להגדלת הפין?

כיום קיימים מספר סוגי ניתוחים להגדלת איבר המין של הגבר, אולם הם כוללים מספר בעיות וסכנות. בראש ובראשונה ניתן לומר שטיפול כירורגי הוא בדרך כלל לא דבר נעים. הוא כולל הזרקות באיבר המין, שהינו אזור רגיש מאוד בגוף, מה שעלול להביא לתחושה מציקה או כואבת ולא נעימה.

בנוסף, לעיתים נדרשת תקופה ארוכה לאיבר המין להחלים מן הניתוח. יתר על כן, כמו בכל פעולה כירורגית, כאשר מדברים על ניתוח להגדלת הפין, קיים סיכון לדלקות וזיהומים.

 

שימוש במשאבת ואקום

אחת השיטות להגדלת איבר המין הגברי היא להשתמש במשאבת ואקום. לעיתים קרובות, אין אונות עשויה להיגרם מזרימה לקויה של דם לעבר איבר המין. במהלך הזקפה, כלי הדם שבאיבר המין מתמלאים בהרבה דם, מה שמעניק לאיבר המין את התצורה שלו. עם זאת, ישנם אנשים אצלם זרימת הדם לאזור לקויה.

ניתן להעצים את זרימת הדם לעבר איבר המין על ידי שימוש במשאבת ואקום. האפקט של השאיבה מסייע להזרים את הדם לעבר איבר המין ובכך לתת לו מראה גדול יותר, גם אם רק באופן זמני כתוצאה מהשימוש במשאבה.

 

קפסולה להגדלת איבר המין

אחד הפתרונות שתופסים יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות, הוא הגדלת הפין בצורה טבעית על ידי נטילת גלולה. הגלולה לא מכילה חומרים מהונדסים, אלא רק חומרים טבעיים. לדוגמא, לא רבים יודעים זאת אבל צמח הליקריץ' נחשב לכזה שתורם להגדלת הפין אצל גברים.

אמנם יש לו תדמית של ממתק שנותנים לילדים, אבל כיום אנחנו מכירים את הסגולה הנוספת שלו, מלבד הטעם. הקפסולה מכילה עוד רכיבים טבעיים נוספים, שכתוצאה מהמיצוי שלהם והרתחתם, ניתן להפיק מהם חומרים שיגדילו את איבר המין.

 

צמח הסרפד כמגדיל של איבר המין

צמח נוסף שעשוי להפתיע בסגולה שלו הוא צמח הסרפד. רובנו מכירים את צמח הסרפד בתור צמח שנגיעה בו עלולה להביא לתחושה צורבת ולא נעימה. עם זאת, המיצוי של צמח הסרפד יכול להפוך אותו למגדיל של איבר המין.

 

למה כדאי להגדיל את איבר המין?

הגדלה של איבר המין יכולה לתרום מאוד לביטחון העצמי של גברים שמתקשים לגשת לאקטים מיניים, בין אם מדובר על אקטים מיניים מזדמנים, ובין אם מדובר על אקטים מיניים כחלק ממערכת יחסים.

 

לסיכום

קיימות שיטות שונות להרחבת איבר המין הגברי, החל משיטות כירורגיות ועד לשימוש בקפסולות המכילות רכיבים טבעיים. מומלץ לבחור בדרכים טבעיות להגדלת הפין, וליהנות ממיניות בריאה ומענגת.

הגדלת הפין בצורה טבעית

אולי תאהבו גם את:

משחת הרדמה
תרופה לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא מצב המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. מצב זה מוגדר כחוסר יכולת לעכב שפיכה במשך יותר מדקה או שתיים לאחר גירוי מיני,

קרא עוד »