בדיוק היום לפני כמה שני :5 טיפים ליום הולדת מוצלחת

אתם אולי חושבים שהיום שבו מגיע יום ההולדת שלכם הוא התירוץ הנורא והאומלל ביותר ליום אחד בחייכם, אבל למעשה זה די קסום. איזו דרך טובה יותר לחגוג את היותך ילד שוב מאשר עם יום עמוס בעוגות ומתנות? כדי לעזור לכם לתכנן את מסיבת יום ההולדת המושלמת שתשאיר את כולם מדברים, הנה טיפים ליום הולדת מוצלח!

 

תכננו את המסיבה שבוע מראש

זה אולי נראה כמו טיפ ברור, אבל כשמדובר בחגיגת יום הולדת לילד, רוב ההורים לא מתכננים מספיק טוב. בטח, אולי יש לך את שמות הילדים עד ליום ולשעה, אבל ברגע שהיום האמיתי מגיע, סביר להניח שאתה מטורף מדאגה.

מה תעשה אם ילדת יום ההולדת תאכל יותר מדי? מה אם היא לא רוצה לאכול את העוגה? מה אם יש אסון במטבח? עדיף לתכנן את כל המסיבה שבוע מראש ולחשוב על הכל. ברגע שהמסיבה נמצאת בספרים, אתה יכול להירגע קצת וליהנות מהיום המיוחד שלך.

 

 תמיד תהנה

אין טעם לנסות לארח מסיבה רצינית אם אתה לא נהנה לעשות את זה. עדיף שיהיו לכם כמה משחקים ופעילויות שאתם וילדיכם נהנים מהם. חשבו על הצעצועים, הספרים והפעילויות האהובים על ילדכם. אם אין להם אף אחד מאלה, חשבו על יצירת כמה זיכרונות חדשים.

 

 שתף את ילדך ומשפחתך

ילדים אוהבים לבלות עם משפחותיהם, אז למה לא להפוך את מסיבת יום ההולדת של ילדכם לאירוע משפחתי? הזמן את החברים של ילדך, המורים שלהם והמאמנים שלהם. בקשו מהם להביא אוכל לכולם. הזמן את המטפלת שלך (אם יש לך) לעזור. ככל שמשפחתו של ילדכם תהיה מעורבת יותר, כך הם ירגישו יותר תחושת אחריות. ילדכם עשוי להפתיע אתכם עם המידה שבה הוא רוצה להשתתף.

 

בקש מתנה שתואמת את מצב הרוח או הרעיון שלך

לעתים קרובות אנו חושבים על מתנות כמותאמות לפרט, אבל מתנה שמבטאת את מה שאתה מרגיש היא הרבה יותר מהורהרת. זה יכול להיות עניבה, פוסטר, פוחלץ, או אפילו פינוק קטן. אם אתם מרגישים חגיגיים במיוחד, חשבו על לתת מתנה שהיא קצת מהכל. אם אתה מרגיש קצת יותר מסורתי, זר פרחים יפה יתאים. אם אתה רוצה ללכת למסלול מסחרי יותר, פוחלץ או צעצוע עשויים לעבוד כמתנת יום הולדת.

 

 הזמן קוסם

קסם הוא תמיד דרך מצוינת לחגוג יום הולדת. תחשוב איך היית רוצה להיות מופתע. נסה כמה טריקים או הציגו לילדכם אתגר "מי יכול לעשות הכי הרבה טריקים" או "מי יכול לפתוח הכי הרבה מתנות". אולי פשוט תצחקו אותם כל הלילה. קוסמים ישראלים תמיד מתאימים את עצמם לכל אירוע!

 

סיכום

תכנון מסיבה נהדרת לא צריך להשאיר ליד המקרה. חשוב לתכנן מראש, כדי שתוכלו להימנע מכל טעויות ולערוך מסיבה בטוחה ומהנה. חגגו את יום ההולדת עם  הטיפים האלה ליום הולדת מוצלח!

טיפים ליום הולדת מוצלח

אולי תאהבו גם את:

פקיר יושב באוויר
מה זה מופע על חושי

אם הייתם רואים ברחוב מופע של פקיר הודי יושב באוויר, מעל הקרקע, שום דבר אינו מחזיק אותו והוא פשוט מרחף, האם הייתם מרגישים תדהמה גדולה

קרא עוד »
מתנות בגדלים
רעיונות יצירתיים לחתונה

מתכננים חתונה בקרוב? להלן כמה רעיונות יצירתיים אשר יובילו לכך שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח. רעיונות יצירתיים לחתונה חתונה מהווה ללא ספק את אחד

קרא עוד »