האם גריל גז מתאים לחצר גלילית גדולה

כללי

המגיפה שנחתה עלינו בדיוק לפני שנה, שינתה את מציאות חיינו מקצה לקצה. בעתיד הנראה לעין, אין ביכולתנו להסתובב במרכזי קניות גדולים, פארקים, מסעדות, בתי קפה ומקומות הומי אדם. העובדה הזו הובילה לכך שרובנו נמצאים זמן רב מאוד בבית. אנחנו מבלים בבית, מתאמנים בבית וכמובן – מבשלים ואוכלים בבית.

 

חצר גדולה – שווה זהב!

מרפסת או חצר ביתית, הפכה למצרך נדיר ויקר ערך. משפחות שמחזיקות בבית עם מקום גדול שבו אפשר להתאוורר, לאכול, להתאמן ולארח אנשים – זכו בכל הקופה.

אנחנו כאן כדי לפנות לכל אותם אנשים שמחזיקים בחצר גדולה ולהגיד לכם – גריל גז במרפסת שלכם, הוא בדיוק מה שאתם צריכים! כאמור, אנחנו מבלים הרבה בבית, ארוחות משפחתיות הופכות להיות שכיחות יותר ויותר ואנחנו כאן עם המלצה שתשנה את סגנון החיים שלכם. לא עוד לחכות זמן רב שהאש תהיה מוכנה, לא עוד עשן מוגזם וריח של מדורה, לא עוד עיסוק ארוך ומייגע בגחלים. על ידי גריל גז איכותי, תוכלו להרים ארוחות על האש בקלילות וביעילות.

 

מה המגבלות?

באשר לשאלה הכללית: "האם גריל גז מתאים לחצר גלילית גדולה?" התשובה היא חיובית, פשוט כך. לא רק שהדבר מתאים, הוא אפילו מומלץ, כפי שפירטנו לעיל. אולם, חשוב לשים לב לכמה מגבלות שיש לקחת בחשבון על מנת שיתאים בצורה המיטבית.

 

גודל

ככל שהחצר שלכם גדולה, כך יותר טוב. העשן יתפזר במהירות, תוכלו להרחיק את הגריל מפתח הבית והכי חשוב תוכלו לארח אנשים במרפסת. כך שמהבחינה הזו: ככל שהחצר יותר גדולה, יותר טוב.

 

מרוחק מהבית

כפי שציינו קודם לכן, חשוב שהגריל יהיה מרוחק מהבית, גם מבחינת הריח והעשן שעלולים להיכנס וגם מבחינה בטיחותית, עדיף להרחיק כמה שניתן מהבית. המגבלה הזו מובילה אותנו לאתגר הבא.

 

קרוב לנקודת גז

על מנת להתקין גריל גז, צריך לחבר אותו לגז. מרגע שהחלטתם להתקין במרפסת את הגריל יעמדו בפניכם שתי אפשרויות, האחת: לחבר לנקודת גז שקיימת במרפסת. השנייה: לחבר לבלוני גז. האפשרות הראשונה היא המומלצת והבטיחותית יותר, אולם גם חיבור לבלוני גז הוא דבר נכון והגיוני לעשות. תצטרכו לשקלל את שלוש המגבלות שצוינו כאן, ובהתאם לכך להחליט על המיקום המדויק של הגריל במרפסת שלכם.

 

בטיחות

בכל שנה נפצעים כ-30 אנשים בעקבות שימוש במנגל גז, על אף שהוא יותר בטיחותי מגריל פחמים, גם איתו צריך להיזהר. יש להקפיד ולבצע בדיקות בטיחות של מיכל הגז ושל הגריל עצמו אחת לכמה חודשים. יש לבדוק את תקינות הצינורות, דליפות וחיבורים. אם יוצא לכם להריח ריח חריף של גז, יש לקרוא באופן מידי לטכנאי שמבין. כמובן שאת ההתקנה צריך לעשות בעזרת גורם מוסמך.

 

למה אתם מחכים? המרפסת שלכם מחכה לגריל גז!

גריל גז

אולי תאהבו גם את: