האם אפשר לבצע הדברה מקצועית לבד?

כל עוד הבית של פלוני או פלונית מותקף על ידי מזיקים, הם יצטרכו שירותי הדברות. ולא בגלל שעדיף לסמוך על מדביר מוסמך להדברת מזיקים, אלא פשוט כי החוק מחייב אתכם לפעול כך. הדברה מקצועית צריכה להתבצע על ידי מדביר מוסמך ומורשה, שיקבל את רישיון העבודה שלו מטעם משרד העבודה, הסמכות של הדברות מקצועיות וכדומה.

צריכים שירותי הדברות לכל סוגי המזיקים? יש לכם את האפשרות לנסות לבצע לבד הדברה ביתית. אבל לא עם חומרי הדברה מקצועיים. מה שתוכלו לעשות, זה פשוט לנסות כל מיני שיטות ביתיות להדברת מזיקים. לעיתים זה יעזור, לעיתים אחרות ממש לא.

למשל, אם התלבשה לכם כינמת על הצמחים, תוכלו להדביר את הכינמת בעזרת חומץ, תכשירי סבון, אלכוהול ועוד. אבל מה לגבי מזיקים בבית, ולא על הצמחים? ובכן, אלו מצריכים בדרך כלל הדברה מקצועית של מדביר מורשה ומוסמך.

 

עד כמה החוק רואה בחומרה הדברה שמבוצעת בצורה חובבנית?

שימו לב, החוק רואה זאת בחומרה רבה. אדם שאינו מדביר מוסמך, לא רשאי להשתמש בחומרי הדברה אשר מסכנים את הסביבה. מעבר לכך שהם מסכנים בעלי חיים, חומרי הדברה בשימוש לא מקצועי מסכנים גם אנשים ואת הריאה הירוקה בכל עיר.

אם אתם שוקלים לבצע פעולת הדברות מזיקים בעצמכם, אנחנו מציעים לכם לעצור הכול ולחשוב פעמיים. שמעו לנו, הקנסות הקבועים בחוק על פעולה כזו יהיו הרבה יותר יקרים מאשר שירות הדברה מקצועי. בסופו של דבר, הכי חשוב לעשות דברים כחוק. ולא בגלל שאנחנו מדינת חוק קשוחה כמו סין, אלא בגלל שיש משמעויות לקביעת חוקים בחברה.

 

שירותי הדברה מקצועית נדרשים כדי להתמודד עם מזיקים

אם כל אדם היה מחליט להשתמש בחומרי הדברה רעילים במיוחד, לא היינו מגיעים רחוק. כל עוד אתם צריכים שירותי הדברות מזיקים, אנחנו מציעים להסתייע באיש המקצוע הנדרש. וכשאתם מדברים עמו, תסברו לו מה מקור הבעיה.

אם אינכם יודעים לזהות את המזיקים שהגיעו אליכם הביתה, אתם תמיד יכולים לצלם אותם ולשלוח לחברת ההדברה את התמונות. אם חברת ההדברה לא תזהה את המזיקים דרך תמונה, או שמא אתם תחששו לצלם, יהיה צורך להזמין מדביר אליכם הביתה.

 

האם חברת הדברה עוסקת באבחון המזיקים?

לרוב, אתם תוכלו לקבל שירות ראשוני של אבחון המזיקים ללא התחייבות. ללא כל התחייבות מצידכם, ישנן חברות הדברה שיגיעו אליכם בכדי לבדוק מה הם סוגי המזיקים. לאחר מכן, תוגש לכם הצעת מחיר ואתם תחליטו אם לקחת אותה.

ואם כבר מדברים על מחירי הדברות, חשוב גם לבצע השוואת מחירים בין חברות הדברה שונות. ככה תוכלו לדייק את השירות שלכם וגם לחסוך כסף על הדרך. והמלצה אחרונה מאיתנו, תמיד תחתמו על חוזה עבודה או חוזה התקשרות אל מול המדביר שלכם. ולבסוף, תבקשו אחריות על שירותי ההדברה.

נמלה

אולי תאהבו גם את: