האם יש שיתוף קהל בטלפתיה?

אחת השיטות הטובות ביותר של דובר לייצר הקשבה אליו מצד הקהל, היא לשתף אותו במהלך המופע. לרוב, כאשר הקהל מרגיש כמו חלק אינטגרלי מהמופע, הוא הרבה יותר פתוח להקשיב ולהסתכל על התרגילים או המילים של הדובר בראש פתוח. זה נכון בין אם מדובר על נאום בפני קהל באירוע השקה של מוצר, העברת הרצאה או שיעור בכיתה על ידי מרצה, או מורה ששואל את התלמידים שלו שאלות. זה נכון גם כאשר מדברים על אמני חושים בכלל, ועל אמני חושים המציגים תרגילי טלפתיה בפרט. על כן, הסוגייה של שיתוף הקהל במהלך ביצוע טלפתיה היא שאלה חשובה במיוחד.

 

מופע טלפתיה – שיתוף הקהל הינו חובה

כאשר מדברים על שיתוף קהל- טלפתיה היא תחום שעושה בכך שימוש. במסגרת התרגילים אשר מבצע אמן חושים המתעסק בטלפתיה, הוא משתף נציגים מהקהל במהלך המופע והתרגילים עצמם.

זאת כדי לייצר בקרב האנשים תחושה של אמינות ופתיחות לב כלפי המופע עצמו והרעיון של אמנות חושים וטלפתיה, וגם כלפי אמן החושים עצמו שמופיע בפני הקהל ורוצה להצטייר בפניו כדמות שאפשר להתחבר אליה. בתרגיל העברה מהירה, יכול אמן החושים להציג חפץ מסוים בפני הקהל, וגם בפני אדם ספציפי שייבחר מתוך הקהל ויהיה יד ימינו של אמן החושים לכל אורך מהלך התרגיל.

 

מה קורה בתרגיל העברה מהירה?

בתרגיל העברה מהירה אותו חפץ ממוקם במיקום מסוים על הבמה או בשטח שבו המופע מתקיים. אמן החושים מצליח למקם את החפץ במקום אחר. הקהל מצידו תוהה על קנקנה של התופעה ותוהה האם באמת התרחש כאן מאורע על טבעי הסותר את חוקי הטבע המוכרים לנו, או שמא מדובר על תכסיס זריזות ידיים של אמן החושים.

שיתוף המתנדב מהקהל מעצים את התחושה של הקהל שמדובר כאן על אירוע מיוחד, ומאפשר לקהל לסמוך על אמן החושים ולהסתכל עליו ועל המופע בכלליותו בראש פתוח ובנפש חפצה. זה מה שמעלה את רמת העניין של הקהל במופע וגורם לו להתחבר אליו ברובד הרגשי.

 

תרגילי זריזות ידיים

חלק מתרגילי העברה מהירה מתבצעים תוך שימוש בטכניקה של זריזות ידיים. עם זאת, לא כל תרגילי ההעברה המהירה מתבצעים על ידי אמן החושים על ידי שימוש בטכניקה של זריזות הידיים. בנוסף, זריזות ידיים יכולה להוות הבסיס של תרגילים רבים אחרים ומגוונים, שגם כן נכנסים תחת הקטגוריה של מופע טלפתיה. לדוגמא, במסגרת תרגיל של זריזות ידיים במופע, מתיימר אמן החושים להקפיץ מטבע על כף ידו של מתנדב מהקהל, בלי שימוש במגע אלא בכוח מחשבתי בלבד.

 

קובייה הונגרית

אמן חושים שעושה שימוש בטלפתיה יכול גם לבצע תרגילים בשיתוף הקהל הקשורים לקובייה הונגרית. לדוגמא, לתת למתנדב לנסות לפתור קובייה הונגרית, ואז לפתור אותה בעצמו עם עיניים מכוסות באופן מרהיב ומפעים.

שיתוף הקהל בטלפתיה

אולי תאהבו גם את:

טראומה בצבא
פיצויים עקב פוסט טראומה בצבא

שירות צבאי משתנה בין אדם לאדם. בעוד שישנם כאלו שמבצעים פעילויות רגועות ושגרתיות יותר, חיילים רבים נחשפים לחוויות אינטנסיביות ולמראות שאינם פשוטים. אם לוקחים את

קרא עוד »
שטרות של דולר אחד
חברות הובלה זולות

אם אתם עומדים בפני הליך של מעבר דירה, כמעט בטוח שתזדקקו לשירותיה של חברת הובלות. אחד הפרמטרים החשובים שעומדים בבסיס ההחלטה באיזו חברת הובלה לבחור,

קרא עוד »