הבית של רקסי: כך תבחרו מלונה לכלב

מלונה לכלב הינה הבית הפרטי שלו והיא צריכה להיות נוחה ומגוננת מפני השמש והגשם. בפט בסט תוכלו למצוא מגוון של מלונות נייחות וניידות כדי לאפשר לכלב שלכם ליהנות מאויר צח בגינת הבית ולחוש בנוח ביום ובלילה, בחורף ובקיץ ובכל מזג אויר. 

 

פט בסט

פט בסט הינה חנות חיות המכילה את כל צורכי בעל החיים החל מאוכל לכלבים וחתולים בוגרים אוכל לגורי כלבים וחתולים, טיפוח נוי ויופי, צעצועים ומשחקים, מיטות וכלובים לכלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים, דגים וזוחלים. באתר האונליין תוכלו להזמין את כל הדרוש לכם, לחסוך בכסף ולקבל הכל במשלוחים עד לפתח הבית באחריות ובאמינות.

כלב קנל

מלונות לכלבים

מלונה לכלב צריכה להיות נוחה, יבשה, נקייה ומגוננת מפני השמש ומפני הגשם. לכלבים יש נטייה טבעית לחבב מלונות מאחר והיא מזכירה להם את המאורה בהם חיו אבות אבותיו הזאבים ולכן כלביכם יתרגל אליה במהירות ויחוש שהיא ביתו הפרטי בזמן שהוא שואף אויר צח בגינה.

בעלי כלבים רבים אינם מרשים לכלב לשהות בתוך הבית מסיבות רבות של אלרגיה, לכלוך או נזקים, ולעיתים הכלב משמש לשם שמירה על הבית. כל כלב אשר ישן מחוץ לבית מכל סיבה שהיא זקוק למלונה מגוננת כדי שלא יחלה ולא יחוש מאוים ומפוחד.

 

כיצד תבחרו מלונה לכלב?

על מנת לבחור מלונה לכלב עליכם למדוד את אורכו ורוחבו של כלביכם ולהוסיף כעשר עד חמש עשרה סנטימטר. עליה להיות איכותית דיה כדי לאפשר לו הגנה מפני מזג האויר ונוחה כדי לאפשר לו שנת לילה רגועה ומנוחה במשך היום. תוכלו להתרשם משפע העיצובים המודרניים למלונות מתוצרת פרפלסט. להלן מספר דגמים מיוחדים שכדאי לכם לבדוק:

  • מלונה מעץ – המלונה העשויה עץ אורן טבעי שעבר עיבוד לעמידות בפני פגעי מזג האויר, ניתן לצביעה עצמית לעיצוב מושלם של הבית הפרטי של הכלב שלכם במראה טבעי וכפרי במיוחד.
  • מלונת איגלו – המלונה הניתנת לרכישה בחמישה גדלים שונים לבחירתכם, קלה מאד לניקיון ונראית נהדר בעיצוב מודרני וחדשני.
  • מלונת לונה – המלונה מתאימה לכלבים קטנים או לחתולים בעיצוב אופנתי במיוחד, קלה לניקוי ונוחה מאד.
  • מלונה ניידת – יוצאים לקמפינג? למה שלא תקחו את הכלב איתכם? עם המלונה הניידת המתקפלת תוכלו לאפשר לו שנת לילה בטוחה מתחת לכוכבים ביחד איתכם.

כלב קנל

מה עוד תוכלו למצוא בפט בסט?

בפט בסט תוכלו למצוא מיטות נוחות עבור הכלב או החתול, כלובי אימון, כלובי נשיאה, מוצרי טיפוח ונוי, צעצועים ומשחקים, וכל מה שתזדקקו לו עבור כלב או חתול מאושרים בתוך הבית ומחוצה לו.

 

לסיכום

פט בסט הינה חנות לבעלי חיים בה תוכלו למצוא את כל מה שאתם זקוקים לו עבור כלבים, חתולים, ציפורים, זוחלים, מכרסמים ודגים במחירים נוחים במיוחד ובמשלוחים עד פתח הבית.

 

כלב קנל

אולי תאהבו גם את:

האם אילוף כלבים חד פעמי?
האם אילוף כלבים חד פעמי?

אילוף כלבים הוא היבט קריטי בבעלות אחראית על חיות מחמד, ועוזר לבסס קשר חזק בין כלבים לבעליהם תוך הבטחת דו-קיום הרמוני. עם זאת, רווחת תפיסה

קרא עוד »