הסוכן לקח את הכסף ונעלם – מה עושים?

אנו חיים בעולם שבו לא כל בני האדם נוהגים ביושר. לצערנו עניין זה לא נדיר גם אצל נותני שירות כמו סוכנים למיניהם, שאמורים להיות מקצועיים ולהתעסק עם הכסף שלנו בצורה אמינה – אך לעיתים פשוט נעלמים עם הכסף, ומשאירים אותנו פעורי פה. מה ניתן לעשות במצבים כאלו?

 

הגשת תלונה במשטרה – אך רק אחרי שיש בידיכם מספיק ראיות

האינטואיציה הראשונית שאולי תחשבו עליה, היא לגשת לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה על הסוכן שרימה אתכם. עם זאת, חשוב להגיע למשטרה כשאתם מגובים בראיות חזקות, ולא לסמוך על השוטר שיקבל את הגרסה שלכם ללא הוכחות.

 

איך ניתן להשיג את הראיות הדרושות?

על מנת להשיג את ההוכחות הנדרשות כדי להגיש תלונה במשטרה, תוכלו לשכור את שירותיו של חוקר פרטי. זה אולי נשמע לכם קצת כמו בסרט הוליוודי, אך תתפלאו עד כמה החוקר יוכל לעזור לכם במקרים לא נעימים שכאלו.

החוקר ישתמש בכל האמצעים הפיזיים והטכנולוגיים העומדים לרשותו, על מנת לנהל חקירה כנגד הסוכן ולאתר אותו. במהלך החקירה הוא יספק לכם את כל הראיות הדרושות לכם, על מנת לגבות את העדות שלכם בעובדות ומסמכים. על מנת ליצור קשר עם חוקר פרטי מקצועי ומיומן, בצורה דיסקרטית ותוך שמירה מרבית על הפרטיות שלכם – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.ibpi.org.il.

מומלץ שלא לגשת למשטרה כל עוד אין בידיכם הוכחות לצדקת טענותיכם, שכן בהיעדר ראיות המשטרה עלולה לסגור את התיק. אל תתנו לסוכן שרימה אתכם לחמוק מלהחזיק את כספכם ולשלם על מעשיו!

 

אילו עוד שירותים החוקר הפרטי יוכל להציע לכם?

אם הסוכן הוא לא האדם היחיד שרימה אתכם, או שאתם מרגישים שיש אדם קרוב אליכם שהסתבך בצרה כלשהי או מסתיר מכם מידע – החוקר הפרטי יוכל לסייע לכם להגיע לחקר האמת.

 

מעקבים לצרכים שונים

אם אתם חושדים שבן או בת הזוג שלכם בוגדים בכם ורוצים לוודא זאת, או אם אתם חושדים שאחד העובדים שלכם מעלים מכם מידע חשוב – תוכלו להסתייע בחוקר הפרטי על מנת לבצע מעקבים איכותיים.

 

חקירות כלכליות ומעילות בארגון

לא רק הסוכן יכול לברוח עם הכסף שלכם – ישנם מקרים בהם גם עובדים מנצלים את הגישה שלהם למקורות כספיים, ולוקחים לעצמם כסף מחשבונות הבנק של הארגון בצורה חשאית. אם גיליתם חוסרים בחשבון הבנק שלכם, החוקר הפרטי יידע לאתר בדיוק את המקור לכך (ולא משנה עד כמ העובד פעל בצורה חשאית).

 

בריונות ברשת

תופעה שהולכת ומתרחבת בשנים האחרונות היא בריונות ברשת. הבריונות יכולה להתבטא בסחיטה באיומים דרך הרשת, הפצת תמונות וסרטונים אינטימיים ובמגוון דרכים נוספות. החוקר הפרטי יוכל לאתר את הבריון ולהשיג ראיות שיפלילו אותו, ועם ראיות אלו תוכלו לגשת למשטרה ולוודא שהוא ישלם על מעשיו.

חוקר פרטי

אולי תאהבו גם את: