איך לבחור את הסטנדאפיסט הנכון עבור מסיבת רווקות?

מסיבת רווקות שהתקיימה לפני כמה שבועות, גרמה לכל הנוכחות בה להבין שאירעה טעות בכל הנוגע לארגון האירוע. יכול להיות ששמעתן על המסיבה המדוברת ואתן מבינות בדיוק למה אנחנו מתכוונות. למקרה שלא שמעתן על העניין, נספר לכן כי הבנות הזמינו סטנדאפיסט שלא התאים לאווירה.

הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד ואחת לדעת איך בוחרים את הסטנדאפיסט הנכון למסיבת רווקות. הישארו אתנו ותצאו חכמות בנושא.

 

איך לבחור סטנדאפיסט נכון עבור אירוע שכזה? השלב ה – 1: להתייעץ עם חברות

האחריות על ארגון המסיבה נפלה עליכן? אין דבר! אתן יכולות להיות בטוחות בכך שלאחר קריאת המדריך הנוכחי, תקבלו את כל המידע החיוני עבורכן. אנחנו נעבור אתכן שלב אחר שלב ונסייע לכם בבחירה נכונה.

בשלב הראשון אתן צריכות לפנות אל חברות שנכחו במסיבות רווקות שהיו בהם סטנדאפיסטים. תערכו רשימה של שמות הסטנדאפיסטים שקיבלתן ולאחר מכן, תעברו אל השלב הבא. שימו לב – זה עדיין לא שלב הבחירה בסטנדאפיסט.

 

איך לבחור סטנדאפיסט נכון עבור אירוע שכזה? השלב ה – 2: לקרוא חוות דעת ברחבי הרשת

בשלב זה אתן צריכות לערוך חיפוש מעמיד אודות כל אחד מהסטנדאפיסטים שנמסרו לכם. אתן יכולות לערוך את הבירור בכל מיני פלטפורמות, למשל, בלשונית הביקורות של גוגל, בקבוצות נשים בפייסבוק או בפורומים. אנחנו למשל ערכנו בירור אקראי על סטאנדפיסט עכשיו וגילינו שמדובר במופע סטנדאפ שמתאים למסיבת רווקות. אנו ממליצות לכן לערוך בירור גם כן ולעבור אתו אל השלב השלישי והאחרון.

 

איך לבחור סטנדאפיסט נכון עבור אירוע שכזה? השלב ה – 3: לבחור את הסטנדאפיסט המתאים

בשלב זה אתן צריכות לבחור את הסטנדאפיסט המתאים ביותר מבין כל אלו שנמסרו לכן בשלב הראשון. ראוי לציין כי השלב הנוכחי כולל שיחה עם הסטנדאפיסט ובה תבררו את הפרטים הבאים:

  1. האם מתאים לו להגיע בתאריך שקבעתן את המסיבה
  2. האם הוא יכול להגיע אל המיקום שבו תתקיים המסיבה (מסרו לו כתובת מדויקת)
  3. האם יש צורך בהכנות מיוחדות מראש ועוד

חשוב מאוד שתשאלו בשלב זה את כל המידע שדרוש לכן, כדי שתוכלו להיות בטוחות ב – 100% שאתן בוחרות בסטנדאפיסט המתאים עבורכן כמו כפפה ליד.

 

 חשיבות הבחירה בסטנדאפיסט מתאים למסיבת רווקות

חשוב מאוד לבחור סטנדאפיסט שמתאים למסיבת רווקות מכל מיני סיבות. הסיבה העיקרית נוגעת למקרה שציינו בפניכן לעיל. שכן, הבנות שהזמינו סטנדאפיסט למסיבת הרווקות שלהן גילו כי מדובר במופע סטנדאפ שפונה בעיקר לגברים. הבעיה היא, שבקהל ישבו נשים שלא הזדהו עם החומרים והרגישו קצת זרות במהלך המופע.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכן לדעת איך תוכלו לבחור את הסטנדאפיסט הנכון עבור מסיבת הרווקות שתארגנו. בשלב זה נותר לכן רק ליישם את המידע שנכתב לעיל ולהיות בטוחות כי בחרתן נכון.

סטאנדפיסט עכשיו

אולי תאהבו גם את:

פקיר יושב באוויר
מה זה מופע על חושי

אם הייתם רואים ברחוב מופע של פקיר הודי יושב באוויר, מעל הקרקע, שום דבר אינו מחזיק אותו והוא פשוט מרחף, האם הייתם מרגישים תדהמה גדולה

קרא עוד »
מתנות בגדלים
רעיונות יצירתיים לחתונה

מתכננים חתונה בקרוב? להלן כמה רעיונות יצירתיים אשר יובילו לכך שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח. רעיונות יצירתיים לחתונה חתונה מהווה ללא ספק את אחד

קרא עוד »