יהודי ארה"ב והחלום הציוני: הקמת משק בגליל והטבות המס

למרות החיכוכים שהתרחשו לאחרונה בעקבות העמדה הרשמית של ישראל כלפי היהדות הרפורמית ואולי גם בגללם…. אלפי יהודים אמריקאים עולים מדי שנה לישראל.

אלה בוחרים לעזוב מדינה בטוחה יחסית, שהחיים בה קלים לאין שיעור מבחינה כלכלית, שהם מכירים לרוב מיום לידתם, כדי לעלות לארץ.

אבל האם הכל בגלל הציונות? או שיש כאן עבורם גם פוטנציאל כלכלי משתלם במיוחד?

 

הסבר מעניין לתופעה

במשרד רו"ח המתמחה במתן שירותים לאזרחים אמריקאים תושבי ישראל וגם לישראלים שמנהלים עסקים בארה"ב, יש הסבר מעניין לתופעה, גם אם הוא רק חלקי.

עולים חדשים מקבלים סל הטבות עם עלייתם לארץ. את זה אתם כבר בטח יודעים.

אבל מה שאתם לא יודעים זה איך עולים חדשים יכולים להנות מהטבות שלא קשורות בהכרח להיותם עולים חדשים, וכך לקבל תנאים משופרים במיוחד, כשהם נהנים מהטבות מס מרחיקות לכת, במיוחד אם מדובר בבעלי רוח חלוצית, מעוניינים ליישב את הארץ.

 

הטבת מס רכישה לעולים

עולים חדשים המגיעים לישראל יכולים להתנהג כמו חלק גדול מאזרחי המדינה, לשכור דירה ולהתחיל לחיות מהמינוס, אבל אלה שמגיעים מלכתחילה עם הון עצמי קטן, או יודעים איך להרוויח ולחסוך כסף, יכולים לרכוש בית, או דירה וכל נכס אחר, בהנחה משמעותית על שיעור מס הרכישה – עד 7 שנים לאחר עלייתם.

למעשה הם יכולים לרכוש את הבית הזה כבר שנה לפני שהם עושים את הצעד המבורך ועולים לארץ.

יתרה מכך, עולים חדשים ממש לא חייבים לקנות דירה, או בית. הם יכולים גם לקנות קרקע להקמת דירה או עסק לעצמם או לקרובי המשפחה שלהם.

 

אבל איך זה קשור להקמת משק בגליל?

הטבות מס בפריפריה

כאן אתם יכולים לראות איך הכל מתחבר, במיוחד אם אתם עובדים עם רו"ח אמריקאי, שמבין את חוקי המשחק ויודע איך לשחק אותם כדי שאתם תרוויחו מכל העניין.

על הטבת מס הרכישה הניתנת לעולים, הוסיפו את הטבת המס לתושבי הפריפריה ותקבלו הטבת מס ענקית, שיכולה לחסוך סכומים של אלפי שקלים בחודש למשפחה.

כל זה יכול לקרות אם העולים החדשים שלנו בוחרים לחיות בפריפריה, להקים שם משק חקלאי או לרכוש דירה בישוב צפוני כמו שלומי למשל, שם הטבות המס יכולות להיות משנות חיים ממש ואף להקפיץ את איכות החיים עד כדי כך ,שחיים באמריקה כבר לא נראים מי – יודע – מה…

 

לסיכום

יהודי ארה"ב ידועים בציונות החמה והמעשית שלהם. הם חולמים ליישב את הארץ, לשרת בצבא ולהיות חלק פעיל ממדינת היהודים. בתור כאלה, אפשר לומר במידה מסוימת של שמחה, כי היכרות טובה עם חוקי המס החלים על העולים האלה, יכולה לאפשר להם כאן חיים של שפע כלכלי, הצלחה ושלווה, כמו שכל אזרח במדינת ישראל היה רוצה לקבל. למידע נוסף על המס האמריקאי או קבלת ייעוץ, בדקו את https://masamerica.co.il.

 

שדה יבול

אולי תאהבו גם את: