חברות הובלה זולות

אם אתם עומדים בפני הליך של מעבר דירה, כמעט בטוח שתזדקקו לשירותיה של חברת הובלות. אחד הפרמטרים החשובים שעומדים בבסיס ההחלטה באיזו חברת הובלה לבחור, הוא עניין המחיר. מעבר דירה הוא ממילא הליך יקר, כך שלפחות על ההובלה תוכלו לשלם מחיר הוגן – ועם זאת לא להתפשר על איכות ההובלה.

 

לפי מה נקבע מחיר ההובלה?

באופן טבעי, מחיר ההובלה אינו אחיד – והוא משתנה בהתאם לסוג ההובלה. אם מדובר בהובלה של פריטים רבים, כמו במקרה של הובלת דירה בת ארבעה/ חמישה חדרים ומעלה, מחיר ההובלה יעלה – שכן סביר להניח שיזדקקו למשאית גדולה ולמספר מובילים גדול יותר. ככל שתכולת הדירה קטנה יותר, כך יהיו פחות חפצים להעביר – והמחיר ירד בהתאם.

נוסף על כך, המחיר נקבע גם לפי המרחק בין יעד המוצא ליעד החדש (שמשפיעים על מספר השעות העבודה של המובילים ועל כמות הדלק שנדרשת), וגם לפי שירותים נוספים שאולי תזדקקו להם. שירותים אלו עשויים להיות שירותי מנוף (אם מדובר בהובלה של דירה בקומה גבוהה או של פנטהאוז), שירותי פריקה ואריזה ועוד.

אם אתם מחפשים חברת הובלות זולה ומומלצת – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://sopick.co.il, ולהתרשם מהשירות והמחירים שמציעה חברת "סו-פיק". באתר אף תוכלו ליצור קשר עם המוביל, ולתאם הובלה לדירה שלכם בזמן שנוח לכם!

 

מה עוד חשוב לדעת על הובלה?

את מחיר ההובלה יש לקבוע מראש מול חברת ההובלות, כך שאף אחד מהצדדים לא יופתע ברגע האמת. חברת ההובלות תדע בדיוק כיצד להיערך לגודל הדירה, לכמות החפצים ולמרחק בין הדירה הישנה לחדשה – ואתם תוכלו להסיר דאגה מליבכם, ולדעת שלפחות בחלק של ההובלה אתם מסודרים.

 

שירותי אריזה ופריקה

אם אתם לא מעוניינים לארוז ולפרוק את החפצים שלכם לבדכם, ומעוניינים שאנשים מקצועיים שעוסקים באריזות באופן יום יומי יעשו זאת עבורכם – תוכלו להשתמש בשירות האריזה והפריקה של חברת ההובלות. בצורה זו תהפכו את חווית מעבר הדירה לרגועה ושלווה הרבה יותר, ולהיות בטוחים שהפקדתם את רכושכם בידיים טובות.

 

השכרת משאית

אם אתם ההפך הגמור מכך, ורוצים לשלוט על כל רגע בהליך ההובלה (כולל על שינוע החפצים ממקום למקום) – תוכלו להשכיר משאית מחברת ההובלה, ולבצע את ההובלה בכוחות עצמכם.

אופציה זו אפשרית רק במידה ויש לכם רישיון נהיגה שמתאים למשאית (או שאת הנהיגה עצמה מבצע נהג מטעם חברת ההובלות), וכאשר אתם בטוחים שאתם מסוגלים לעמוד בעומס הפיזי והנפשי שכרוך בהליך ההובלה. לא מדובר רק על האריזה והפריקה של החפצים, אלא על סחיבת כל הארגזים (והחפצים הכבדים שלא נכנסים לארגז), העמסתם על המשאית והוצאתם שוב ביעד החדש.

בין אם אתם מעוניינים לבצע את ההובלה בעצמכם, ובין אם תתנו לאיש מקצוע לעשות זאת עבורכם – נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

 

משאית הובלות אדומה

אולי תאהבו גם את:

טראומה בצבא
פיצויים עקב פוסט טראומה בצבא

שירות צבאי משתנה בין אדם לאדם. בעוד שישנם כאלו שמבצעים פעילויות רגועות ושגרתיות יותר, חיילים רבים נחשפים לחוויות אינטנסיביות ולמראות שאינם פשוטים. אם לוקחים את

קרא עוד »