4 טיפים איך לבחור קוסם שיקסים את ילדכם

הנה הגיע יום ההולדת של ילדנו וכמובן שנרצה בשביל היום הזה את הקוסם המוכשר ביותר מבין כל מבחר הקוסמים שניתן למצוא. איך נדע מיהו הקוסם שייתן לילדנו את החוויה המהנה ביותר? שיפתיע אותנו עם קסמו האישי, ועם מופע קסמים מקורי ומיוחד? 

 

חיפוש מקדים

את רוב הקוסמים, כמו לול הקוסם הדגול ועוד רבים אחרים, ניתן למצוא בשיטוט קצר באינטרנט. ומבין כולם איך נדע במי לבחור? הדרך הטובה והנוחה ביותר היא באמת לקחת מספר טלפון מקוסם שראיתם בימי הולדת אחרים שהייתם בהם ואהבתם את ההופעה. ואם לא הייתם באחת כזאת, אפשר לחפש ביקורות או לקרוא חוות דעת על קוסמים שונים ברחבי גוגל. השלב הסופי הוא פשוט להרים שיחת טלפון ולשוחח עם הקוסם, להבין את הגישה ואת אופי המופע ולעשות תיאום ציפיות ביניכם לגבי הרצונות של הילד.

 

איך לבחור קוסם טוב?

קוסם טוב לילדים צריך להיות קודם כל בעל גישה לילדים. הקוסם צריך להתאים את המופע, המוזיקה והתפאורה לגילאי הילדים וכמובן גם את אופן הדיבור. אפשר ואף חשוב להתייעץ עם בעל השמחה אילו קסמים הוא אוהב, איזו מוזיקה, באיזה סגנון תהיה המסיבה, וכך למלא אחר משאלותיו ליום הולדתו. חשובים מאוד הוותק בתחום והמקצועיות, אנו לא נרצה קוסם חובבן שלא יבצע את הקסמים טוב או שלא יהיה בעל גישה נעימה לילדים.

 

התייעצות מקדימה עם הקוסם

אז לאחר שבחרתם קוסם אחד מבין המבחר הרחב שקיים, השלב הבא הוא להתייעץ עם הקוסם על כל אבל כל מה שקשור להופעה. אם הקוסם ידע את כל פרטי האירוע הוא יוכל להתאים את ההופעה בצורה הטובה ביותר לילדכם. דברים חשובים שיש לדבר עליהם הם: פעלולים מסוכנים, זמני ההופעה, מיקום ההופעה – האם בגינה בבית או בגינה ציבורית?, האם הקוסם צריך ציוד או מכשור להופעה? פרטים על ילד יום ההולדת שאפשר יהיה לדבר עליהם במהלך המופע, ובעצם כל פרט שיכול להשפיע על ההופעה ולשפר אותה.

 

קוסם שיפעיל את הילדים

הילדים יכולים לשבת ולצפות בכל ההופעה ולהיות מרותקים, אך ההבדל בין הופעה טובה להופעה חווייתית הוא משמעותי. הילדים יקבלו חוויה אם הקוסם יהפוך אותם לחלק פעיל מהמופע, ייתן להם אחריות ולרגע קט גם הם ירגישו קוסמים ושותפים לסוד. קוסם שמבין זאת, ישתף אותם בבדיחות וישתמש בהם הן לעזרה והן להפעלת הקסם והילד יצא מתרגש ושמח מההזדמנות הגדולה להיות במרכז הבמה. הסוד למופע קסמים מוצלח הוא פשוט כימיה ושיתוף וכל קוסם מיומן ומנוסה יודע שזאת הדרך לליבם של הילדים.

כדי לבחור קוסם טוב הייתי ממליצה להרים את הטלפון. ניתן להבין משיחת הטלפון הראשונה האם לבעל המקצוע יש גישה לילדים, האם הוא מוכן להתגמש וליצור מופע מרתק וחווייתי למען הילד שלכם.

קוֹסֵם

אולי תאהבו גם את:

פקיר יושב באוויר
מה זה מופע על חושי

אם הייתם רואים ברחוב מופע של פקיר הודי יושב באוויר, מעל הקרקע, שום דבר אינו מחזיק אותו והוא פשוט מרחף, האם הייתם מרגישים תדהמה גדולה

קרא עוד »
מתנות בגדלים
רעיונות יצירתיים לחתונה

מתכננים חתונה בקרוב? להלן כמה רעיונות יצירתיים אשר יובילו לכך שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח. רעיונות יצירתיים לחתונה חתונה מהווה ללא ספק את אחד

קרא עוד »