לעצב את הבית בסגנון אולד סקול

גם הבית שלכם יכול להיראות בסגנון אולד סקול כך שכל מי שיכנס אליו ידע שמדובר בבית של אנשים עם סטייל, עכשיו רק נותר לכם לגלות – איך באמת עושים את זה?

 

סגנון אולד סקול

המון סגנונות עיצוב אשר קיימים כיום בעולמות עיצוב הבית, הבגדים ואפילו הקעקועים, מאופיינים באלמנטים מסגנונות עבר. מעצבי בתים לעיתים מבקשים ליצור שילוב בין סגנון עתיק מהעבר לבין עולם העיצוב המודרני, חדש וישן, עתיק ומודרני. אחד מאלו הוא כמובן סגנון העיצוב – אולד סקול, אשר בא לידי ביטוי בעולם עיצוב הבתים, בעיצוב בגדים ואפילו במוזיקה. אנשים עם טעם אולד סקול נתפסים כמגניבים וכיום, כבר אפשר לראות את סגנון הביגוד הזה בצורה מאוד רחבה בישראל ואפילו בעולם כולו.

 

צבעים והדפסים

לא משנה איזה פריט תבחרו לשלב כחלק מעיצוב הבית שלכם על מנת שהוא ישווה מראה ואווירה של אולד סקול תצטרכו לבחור בעיקר בצבעים שחור ולבן אך גם בצבעים הכהים כדוגמת בורדו, ורוד עתיק, ירוק בקבוק וכחול כהה. הארונות, המצעים, מה שתלוי על העיקר ואפילו פתרונות אחסון שתשלבו צריכים להיות באזור פלטת הצבעים הזאת או לחילופין, בהחלט תוכלו להשתמש בהדפסים מיוחדים כדוגמת משבצות שחור לבן או אפילו ציורים בשחור בלבד על הקיר, המצעים או כמדבקות.

 

ארונות ואחסון

בכל סגנון עיצוב, מבלי תלות במה פיזית נמצא בחלל, הסדר והארגון הם אלו שיוצרים את ההבדל בין חדר שנראה מוזנח לבין חדר מעוצב שכיף להיות בו. גם באולד סקול הדבר הזה חשוב ועל כן, חשוב שתשלבו ארונות ופתרונות אחסון שיסייעו לכם לכך. תוכלו לבחור בארונות או בארוניות הנראים כמו לוקרים של בתי ספר, בדומה לאלו שאתם מכירים מהסרטים והסדרות המתקיימים בבתי ספר של של המאה הקודמת.

 

קישוט הקיר

לאחר שהשקעתם בארונות ובאחסון ובחרתם ריהוט בצבעים או בהדפסים מתאימים, הגיע הזמן לקשט את הקירות! במקביל לשמירה על סדר וארגון שמשווים לחדר מראה מעוצב ומתוקתק, דווקא הקירות יכולים להיות עמוסים בהרבה דברים מה שמשווה מראה צעיר של פעם. בחרו דברים שאתם אוהבים ותלו על הקירות, גם אם אתם מעצבים את המטבח, הסלון וכמובן אם אתם מעצבים את חדר השינה.

  1. פוסטרים של להקות וסרטים
  2. תקליטורים התלויים על הקיר
  3. תמונות, קטעי עיתון

 

אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם בסגנון אולד סקול אתם בעצם רוצים לשוות לו את המראה והעיצוב של בתי הספר מסוף המאה הקודמת. תוכלו לשלב ארוניות הנראות כמו לוקרים ועליהם מדבקות או ציורים בקו שחור ואחיד. על הקירות תלו פוסטרים, תמונות או פתקים כך שיווצר עומס אך אווירה מגניבה ולבסוף, בחרו בצבעים כהים ומיוחדים כמו ירוק בקבוק, כחול כהה, בורדו וכמובן – שחור ולבן.

 

פינת אוכל

אולי תאהבו גם את: