גברים זה בשבילכם – מדריך לחיי מין טובים יותר

כמעט כולנו, רווקים, תפוסים או "It's Complicated" יכולים ורוצים לשפר את חיין המין. חיי מין טובים יותר מעניקים תחושה טובה גם הרבה אחרי האקט עצמו ומגדילים באופן כללי את הרגשת הסיפוק מהחיים. במאמר הבא נציג מדריך פרקטי לחיי מין טובים יותר.

 

אל תתפשרו על הגוף שלכם

כמה שהקלישאה שחוקה היא אכן נכונה: הגוף שלכם הוא המקדש שלכם ועליכם לטפל בו בהתאם. כלומר, יש להעניק לו תזונה נכונה, להשקיע בשעות שינה מספקות ובשגרת חיים פעילה וספורטיבית. כשתאהבו את הגוף שלכם, הגוף שלכם יאהב אתכם חזרה, עניין שיתבטא בין היתר בחיי המין ובביטחון שתשיגו לעצמכם בחדר המיטות.

חשוב ללמוד לאהוב את הגוף ולהנות ממנו, אך לא חייבים בהכרח להשלים עם כל מה שנולדתם אתו. כך למשל, אם התברכתם בחבילה צנועה שגורמת להיות מובכים בעת הורדת הבגדים אפשר בהחלט לחתור אל הגדלת הפין עם חומרים טבעיים. היום מדובר בעניין לא מסובך כלל, שנעשה באמצעות חומרים טבעיים ובריאים לגוף.

 

תפתיעו את עצמכם

 

חלק משמעותי מהנאה בחיי המין נעוץ בממד הריגושי שלהם. כלומר, כמה חיי המין סוערים, מעוררים יצרים ומפתיעים. הדרך לשם לא בהכרח קלה, בייחוד לא אם אתם זוג קבוע שמנהל מערכת יחסים לאורך זמן ממושך ומכיר כבר כל נקודה בגוף אחד של השנייה.

לכן חשוב לשמר את עניין ההפתעה ולפעול לייצר אותה באופן אפקטיבי. ההפתעה יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מיני דרכים ותנוחות (ראיתם מה עשינו כאן?). חוץ מאימוץ תנוחות חדשות אפשר להפתיע בעוד לא מעט רבדים: משחקי תפקידם, לוקיישנים חדשים ומעניינים, שימוש במוזיקה, אוכל, אביזרים או בגדים ועוד דרכים רבות. איך אומרים? כגודל ההפתעה כך גודל ההנאה.

 

תדברו, ולא רק עם הגוף

עוד קלישאה שחוקה (אולי קצת פחות) קובעת שסקס הוא בעצם דיאלוג בין שני גופים, ללא מילים. עד כמה שהעניין הזה הנכון (אפשר ללמוד לא מעט משפת גוף) חשוב לא להתמסר רק לחוויה הגופנית ולתת מקום במילים לדברים שאתם אוהבים או לא אוהבים בחיי המין.

במילים פשוטות, לתקשורת יש אחוזים מפתיעים בשדרוג חיי המין. מרגע שמעלים נושא כלשהם לשיחה, יותר ברור לשני הצדדים מה כדאי לעשות, מה עושה נעים וגם מה לא עושה נעים בכלל. כשמדברים, ולא רק מתנשפים, אפשר להגיע לשיאים חדשים.

 

חיי מין טובים יותר הם עניין של גישה

חשוב להבין שחיי מין טובים יותר הם מטרה ככל מטרה, ובהתאם צריך לפעול בנחישות כדי להשיג אותה. חיי המין המעולים לא נוחתים כך סתם יום אחד מהשמיים. על מנת לשדרג את הסקס שלכם כדאי להשקיע בטיפוח הגוף ובאהבה שלו (מכל ההיבטים), בגיוון מערכת היחסים המינית ובתקשורת פתוחה ומתמדת עם הפרטנר שלכם לחיי המיטות.

חיי מין

אולי תאהבו גם את:

משחת הרדמה
תרופה לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא מצב המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. מצב זה מוגדר כחוסר יכולת לעכב שפיכה במשך יותר מדקה או שתיים לאחר גירוי מיני,

קרא עוד »