מה זה מופע על חושי

אם הייתם רואים ברחוב מופע של פקיר הודי יושב באוויר, מעל הקרקע, שום דבר אינו מחזיק אותו והוא פשוט מרחף, האם הייתם מרגישים תדהמה גדולה ונשארים לצפות בתופעה הנדירה? רוב הסיכויים שכן מכיוון שכך בנוי המוח האנושי כלומר, מה שאיננו מבינים כיצד הוא קורה הופך להיות מסקרן מאוד ומדיר שינה ממש. זו הסיבה שמופעים על חושיים של אמני טלפתיה מצליחים מאוד בישראל ובעולם כולו. בואו נבין מה זה מופע על חושי.

 

תופעה בלתי מוסברת

כפי שעב"מ (עצם בלתי מזוהה), יגרום לנו להתרגשות מאוד גדולה אם נצפה בו לפתע בשמים, כך קורה לנו במופע על חושי בו האמן מבצע דברים שאנחנו לא מצליחים להבין כיצד הם קורים. למעשה, מופע על חושי הוא רצף של קטעים בלתי מוסברים שהאמן מבצע בזה אחר זה. נכון שזה נשמע מסקרן? חשבו על סרט פעולה שבו אין רגע דל ובכל סצנה קורה משהו שלא ציפיתם לו, כך אתם עשויים להרגיש במופע על חושי ולכן אני ממליץ על אמן חושים לאירועים

 

נגיעה טלפתית

באחד הקטעים החזקים במופע על חושי מוכיח לכם אמן החושים שהוא יכול לייצר תחושת נגיעה באדם אחר באמצעות העברת אנרגיה מרחוק. בנוסף, הוא מראה לקהל כיצד הוא נוגע באדם אחד ואדם אחר מרגיש גם הוא את הנגיעה. האם הוא מייצר מצב של טלפתיה פיזית בין שני האנשים? אולי כן ואולי לא, לא תדעו אבל תתרגשו מאוד לראות את זה קורה שוב ושוב.

 

איך קוראים להורים שלך?

קטע פופולרי מאוד במופעים של אמני חושים הוא כשהאמן מגלה את השמות של האנשים הקרובים של מתנדב שעלה לבמה לצורך הקטע. ככלל, אמני חושים כמעט בכל קטע מעלים לבמה אנשים מהקהל להשתתף במופע, איתם ועליהם הם מבצעים את הקסמים. אז כיצד מגלה אמן חושים במופע על חושי את שמות ההורים למשל של מתנדב שעלה לבמה? הוא נעזר בקריאת פנים, קריאת שפת גוף ומניפולציות מנטאליות. עובדתית, לאחר שתיים שלוש דקות אמן החושים מגלה כל פרט אודות המתנדב.

 

אקסטרים שואוו

במופעים של אמנים על חושיים מסוימים תוכלו לצפות בקטעי אקסטרים בהם האמן בולע חרב או סכיני גילוח. מדובר בקטעים עוצרי נשימה בהם רמת הסיכון גבוהה ולכן, ישנם אנשים שעלולים להרגיש שזה יותר מידי עבורם ולפיכך, חשבו היטב אם לבקש מהאמן להוריד קטעים אלה. אחד הרגעים הגדולים בז'אנר האקסטרים של אמני החושים הוא כשהאמן עם כיסוי על עיניו צריך לנחש בכלים טלפתיים היכן נמצא הסכין. לפניו, על השולחן שלושה מתקנים קטנים שרק באחד מהם נמצא סכין, שלושת המתקנים מכוסים בשקיות נייר חומות והאמן מוריד את היד בחוזקה על שתי השקיות בהן הוא מעריך שלא נמצא הסכין. במידה ויטעה הסכין תנעץ בידו, לא לבעלי לב חלש.

 

חוויה מעולם אחר

מופע על חושי הוא חוויה מעולם אחר של טלפתיה, טלקינזיס, קריאת שפת גוף ועוד, מדובר במופעים שעל פי רוב מתאימים לכל גיל ומשאירים רושם גדול זמן רב אחרי, מומלץ.

קסם

אולי תאהבו גם את:

מתנות בגדלים
רעיונות יצירתיים לחתונה

מתכננים חתונה בקרוב? להלן כמה רעיונות יצירתיים אשר יובילו לכך שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח. רעיונות יצירתיים לחתונה חתונה מהווה ללא ספק את אחד

קרא עוד »