האם אפשר לעשות מופע אמן חושים בזום?

בתקופה האחרונה, בייחוד לאחר פרוץ הקורונה אל חיינו בשנת 2020, רבות מהפעילויות שהיינו נוהגים לבצע בצורה פרונטלית עשו שיפטינג אל הזום והשידור מרחוק. חלק גדול מעולם העבודה, קורסים מקצועיים שונים ואפילו לימודים באוניברסיטה, כולם נעשים מרחוק ותוך כדי שימוש בתוכנות לשיחות וידיאו. אבל האם אפשר לעשות את אותו הדבר עם הופעה של אמן חושים? 

 

הופעות בידור בזום ומול מחשב

כחלק מהסגרים שהופעלו בישראל ובעולם בזמן הקוביד, נאסרה התקבצות של בני אדם מרובים בחללים סגורים ולעיתים אף בחללים פתוחים. כתוצאה מכך, כל הופעות הבידור הופסקו באופן פתאומי ומוחלט. כמענה לכך, החלו אמנים שונים מתחומים שונים להתאים את הופעות הבידור שלהם לשידור מרחוק.

לאחר שנגמרו הסגרים ותקופת הקורנה כבר מאחורינו, רוב האומנים בחרו שלא להמשיך להופיע בזום כלל. עם זאת, יש מספר אומנים שעוד ממשיכים במגמה. אחת ההופעות שניתן להזמין בשידור מרחוק היא מופע אמן חושים בזום.

 

הסבר קצר על מופע חושים

מופע חושים הוא בעצם הופעת קוסמות עם טוויסט מתקדם. בהופעה זאת ישתמש האמן ביכולות שלו בכדי לנחש פרטי מידע חסויים, לנחש מספרים שעליהם חשבו המשתתפים, לגרום למשתתפים לחוש תחושות פיזיות שאין להן קשר למציאות ועוד קסמים וטריקים שקשורים למניפולציות על המוח האנושי.

 

היתרונות של מופע טלפתיה בזום

בכדי שהופעה של אמן חושים תהיה מתאימה לזום, יש צורך להתאים אותה לפורמט המדובר. אמן חושים שיעשה זאת, יגלה שיש יתרונות רבים בהופעה בזום. היתרון הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן הנוחות בהגעה להופעה. כל שעל המשתתפים לעשות, הוא להיכנס לקישור שיישלח אליהם למחשב או לטלפון הנייד. בנוסף לכך, ההופעה בזום מאפשרת לאמן להופיע מול אנשים מרחבי הארץ והעולם כולו, דבר שלא היה ניתן לעשות במקרה של הופעה רגילה.

 

החסרונות של מופע אמן חושים בזום

למופע של אמן חושים ולמופעים בזום בכלל יש גם חסרונות. החיסרון העיקרי בהופעה בזום הוא שהקשר בין הקהל לבין האמן המופיע נפגם. בנוסף לכך, הקשרים בין המשתתפים השונים בהופעה, נפגעים גם הם.

כתוצאה מכך, יש קושי להפעיל ולהלהיב את הקהל ולכן יש צורך בהתייחסות מיוחדת לכך בהופעה עצמה. חשוב להבין, חלק גדול מההתלהבות שמרגיש הקהל בהופעה של אמן חושים, נובע מההתלהבות של שאר המשתתפים והקשר הבלתי אמצעי עם האמן, ולכן נקודה זאת יכולה להיות בעייתית בהופעה בזום.

 

מופע אמן חושים בזום – סיכום

מאז תקופת המגפה שהתפרצה לחיינו בשנת 2020, פעילויות רבות עברו לזום. אחד הדברים שאפשר למצוא בזום עד היום הוא מופע קסמים של אמן חושים וטלפתיה. למופע מסוג זה יש יתרונות וחסרונות שונים. חשוב לוודא בעת הזמנת ההופעה לכך שהאמן התאים את המופע שלו לשידור בזום, ושיש לו את הכישרון להפעיל את הקהל מרחוק.

מופע אמן חושים בזום

אולי תאהבו גם את:

פקיר יושב באוויר
מה זה מופע על חושי

אם הייתם רואים ברחוב מופע של פקיר הודי יושב באוויר, מעל הקרקע, שום דבר אינו מחזיק אותו והוא פשוט מרחף, האם הייתם מרגישים תדהמה גדולה

קרא עוד »
מתנות בגדלים
רעיונות יצירתיים לחתונה

מתכננים חתונה בקרוב? להלן כמה רעיונות יצירתיים אשר יובילו לכך שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח. רעיונות יצירתיים לחתונה חתונה מהווה ללא ספק את אחד

קרא עוד »