מתי תצטרכו עורך דין לנזקי גוף?

החיים מלאים בהפתעות – טובות ורעות כאחד. במקרים מסוימים, אנחנו יכולים לבצע את הפעולות השגרתיות ביותר, ודווקא אז להיות מופתעים מאירועים שאינם בשליטתנו. אירועים שונים, כמו מקרי רשלנות רפואית או תאונות למשל, יכולות לגרום לנו לנזקים פיזיים שונים.

הנזקים הללו, פרט לסיכון בו הם מעמידים אותנו, עשויים לפגוע בנו גם באופנים אחרים, כמו פגיעה כלכלית שיכולה להיגרם לנו. כאן נכנס לתמונה עורך דין נזקי גוף – ואלו המקרים בהם תזדקקו לסיועו.

 

נזקי גוף

נזקי גוף מוגדרים כנזקים, פגיעות, פציעות ואפילו מוות, שיכולים להגרם כתוצאה מגורמים חיצוניים שונים לגוף. נזקי גוף יכולים להתרחש במגוון סיטואציות. נזקי גוף יכולים להתרחש במהלך אירועי רשלנות רפואית, במהלך תאונות עבודה, במהלך נסיעה על הכביש ואפילו סתם כאשר הולכים ברחוב. הנזקים הללו הם נזקים לא מתוכננים, שמסבים פגיעה פיזית ולרוב גם פגיעה כלכלית, כתוצאה מהשבתה גופנית.

כאשר אדם חווה נזקי גוף שנים, הוא חווה אותם מגורם מסוים. לכן, במצבים הללו ניתן להגיש תביעות נזקי גוף, שמאפשרות לנפגע לקבל פיצויים כספיים שיוכלו לסייע לו בהתמודדות עם הנזק שנגרם. עורכי דין נזקי גוף יוכלו לסייע לכם במקרים הללו להגיש תביעות, וכן לעבוד אל מול גורמים בירוקרטיים שונים.

 

רשלנות רפואית

סיטואציות של רשלנות רפואית נחשבות לרגישות מאוד. במצבים הללו, מטופל סופג נזק כתוצאה מהליך רפואי כלשהו, שהיה אמור לסייע לו. הנזק הוא נזק גופני, שיכול להותיר את המטופל עם נכויות זמניות ואפילו קבועות. עורך דין נזקי גוף יוכל לסייע בהגשת תביעת רשלנות רפואית ובעמידה על הזכויות השונות של הלקוח שלו.

 

תאונת עבודה

החוק קובע שתאונת עבודה היא כל תאונה שמתרחשת במסגרת העבודה. גם תאונה בדרך לעבודה או בדרך חזרה ממנה, או במקום שהוא מחוץ לעבודה אך השהייה שם היא על זמני העבודה ובאישור המעסיק, נחשבות לתאונות עבודה. גם כאן יכול לסייע עורך הדין במימוש הזכויות של הנפגע.

 

על מי מוטלת האשמה?

לכל נזק שנגרם לגוף יש גורם מסוים. בין אם מדובר על תאונת דרכים, תאונת עבודה או רשלנות רפואית, הנזק נגרם עקב פעולות מסוימות. כדי להגיש תביעת נזקי גוף, חשוב להבין מי אשם בנזק שנגרם. עורך דין נזקי גוף יכול לסייע בהבנה הזו.

 

עבודה מול חברת הביטוח

במקרים רבים של נזקי גוף, הנתבע לא מנהל רק הליך משפטי אל מול הגורם האחראי על היווצרות הנזק, אלא גם הליך בירוקרטי מול חברות הביטוח, כדי לקבל זכויות שונות שמגיעות לו. עורך דין נזקי גוף יכול לסייע בהגשת תביעה לחברת הביטוח וכן בהגשת ערעור במידת הצורך.

 

משתתפים רבים בתאונה

נקלעתם לתאונה רבת נפגעים ויצאתם ממנה פגועים בגופכם? הסיטואציות הללו מסובכות וכוללות אנשים רבים, המהווים ישויות משפטיות רבות. עורך דין נזקי גוף מנוסה ומיומן מסוגל לסייע לכם בהתמודדות בסבך המשפטי הזה, כדי שלא תיפלו בין הכיסאות.

עורכי דין נזקי גוף

אולי תאהבו גם את: