צ'ק ליסט של דברים לעשות לפני כניסה לדירה

אם כבר עברתם בחיים מעבר דירה, אתם מודעים למורכבות שבתהליך. יחד עם זאת, מדובר בתהליך גם מרגש. רגע לפני שמסתייעים בחברת הובלות, עושים צ'ק ליסט של דברים לפני כניסה לדירה חדשה. מה יכלול?

לא מעט בלגן יכול להימנע, אם רק עושים את הדברים נכון בחיים. גם מעבר דירה, אפשר לצלוח יפה מאוד אם מקפידים על כמה כללים פשוטים. הראשון? קיזוז ה-JUNK בבית! מה שנקרא, הרכוש בבית עובר דיאטה מחמירה. לאחר שתיפטרו מחפצים ישנם שאינם בשימוש, כבר תקלו על מעבר הדירה באופן משמעותי, תהפכו אותו לפחות מורכב.

אוקי ומה לאחר סינון ציוד ישן בבית?

סיימתם עם החפצים הישנים? כעת, אנחנו אישית ממליצים על חידוש ארונות השינה וארונות המטבח בבית. אם אתם רוכשים ארונות חדר שינה לדירה החדשה, כדאי תמיד לשקול את ההובלה ישירות למען החדש. כך, לא תצטרכו להתעסק עם הפירוק וההרכבה של הארונות.

כדאי לזכור כי ציוד חדש לבית ורהיטים מעוצבים, משמע תחושה טובה יותר במען החדש. אם ספות הבד כבר התבלו, או שמא ארונות חדר השינה שלכם כבר מתפרקים, זה בהחלט הזמן להתחדש ולפרגן לעצמכם עם ריהוט בית מעוצב. אגב, כמובן שיש לזכור כי ישנן משפחות רבות אשר זקוקות לתרומות ולצדקות, כך שכדאי תמיד לבדוק היכן ניתן לתרום ריהוט לבית.

אריזה נכונה של ציוד לקראת מעבר 

מעבר דירה יקום וייפול על סוג הקרטונים בו תשתמשו, אין ספק בכלל. אם תשכילו נכון, אתם תרכשו ציוד אריזה למעבר דירה מחברת הובלה באזורכם. כמובן שתמיד מומלץ להשתמש גם בעטיפת פצפצים וגם בקרטונים חזקים שאינם נוטים להתפרק. לרוב, אנשים גם יעדיפו להסתייע בחברת ההובלות עבור ההובלה עצמה, אך זה נתון לשיקולכם.

אם ארזתם הכול נכון ואתם מוכנים כבר להיכנס למען החדשה, בשעה טובה, כדאי לחדש כל מיני אלמנטים בסיסיים, שצברו לכלוך ואבק במהלך המעבר, או נשכחו אפילו מאחור. למשל, אנשים לפעמים שוכחים בדירה הישנה ציוד מטבח מגוון, מסנני מים לטיהור, סכו"ם ועוד. עוברים דירה? זה בדיוק הזמן לרכוש מסננים למים או סכו"ם חדש.

רשימה

סידור נכון בעת האריזה

אריזה לקראת מעבר דורשת חלוקה נכונה של הציוד בקרטוני האריזה. למשל, כמובן שאין לעולם לארוז ציוד שביר יחד עם כלי עבודה דוקרים. מעבר לכך, צ'ק ליסט למעבר דירה יכלול גם את כל הסידורים הכי קטנים, כמו חיבור מחדש לאינטרנט, הזמנה של שירותי ניקיון מומלצים, צביעה כללית של המען החדש ועוד.

תוכלו להתאקלם ממש מהר במענכם החדש, בין אם אתם עוברים לדירה או לבית פרטי גדול. נכון, מעבר לבית גדול ועם הרבה ציוד, בדרך כלל יהיה מורכב יותר. יחד עם זאת, הצ'ק ליסט יהיה דומה למדי. מעבר נעים ומוצלח!

 

אולי תאהבו גם את:

טראומה בצבא
פיצויים עקב פוסט טראומה בצבא

שירות צבאי משתנה בין אדם לאדם. בעוד שישנם כאלו שמבצעים פעילויות רגועות ושגרתיות יותר, חיילים רבים נחשפים לחוויות אינטנסיביות ולמראות שאינם פשוטים. אם לוקחים את

קרא עוד »
שטרות של דולר אחד
חברות הובלה זולות

אם אתם עומדים בפני הליך של מעבר דירה, כמעט בטוח שתזדקקו לשירותיה של חברת הובלות. אחד הפרמטרים החשובים שעומדים בבסיס ההחלטה באיזו חברת הובלה לבחור,

קרא עוד »