תוך כמה זמן נוצר מגן הוקרה מרגע ההזמנה?

את מגני ההוקרה אנחנו רואים בעיקר בטקסים שונים הן בצבא והן בחיי האזרחות.

את מגני ההוקרה אנחנו מכירים מהשחרור שלנו מהצבא, מהיציאה לפנסיה של סבא והענקתו תמיד מלווה בחיוך רב מצד הנותן ומהצד המקבל.

כאשר אנחנו רוצים להודות ולתת מתנה כאות הוקרה אנחנו נבחר לתת מגן הוקרה וזה מכיוון שיש לו משמעות רבה.

אבל מה אנחנו בעצם יודעים על מגני ההוקרה? כיצד אנחנו יודעים לייצר אותם וכמה זמן מרגע ההזמנה בעצם המגן יהיה מוכן? אז אנחנו כאן כדי לעשות קצת

סדר בכל הבלאגן.

 

אז מה זה מגן הוקרה בכלל?

מגן הוקרה הוא מתנה מיוחדת שנותנים לעובד בכדי להודות לו על תרומתו רבת השנים. בעצם מדובר בפרס שאנחנו בוחרים לתת לאנשים בכדי להודות להם על מה שהם ביצעו. את מגני ההוקרה אנחנו מכירים בעיקר משירות צבאי ואותו נותנים הרבה פעמים לחיילים אשר מסיימים את תפקידם בצבא. לרגל השחרור הרבה פעמים זו המתנה שבוחרת הפלוגה או הגדוד שבו האדם נמצא בכדי להודות לו על תרומה רבת שנים רצופה (שנתיים שלוש ואפילו יותר). את המגנים הללו אנחנו יכולים לראות גם בשוק הפרטי ונהוג לתת אותם כאות הצטיינות לעובדים שונים או בעת טקסי פרישה לפנסיה לדוגמא של אדם שעבד במשך שנים רבות במקום עבודה מסוים.

 

אז מה התהליך ליצור מגן ההוקרה?

מגני ההוקרה הם שונים האחד מהשני והם כוללים לרב צורה של המגן אשר תהיה מונחת על בסיס וכן ליווי של ברכה או כיתוב אישי. מגן הוקרה איכותי ישלב בפנים רעיונות רבים לצד ראש יצירתי ולכן חשוב להבין שהתהליך יהיה שונה ממגן למגן. אם בעבר בכדי לחרוט על המגן היה צורך בשימוש בכלים שלוקחים זמן רב היום ישנן חלופות רבות לעניין של זה. ניתן לבצע חריטה בלייזר לדוגמא או לבצע הדבקה של הדברים שאנחנו מעוניינים לשים על המגן וחריטה כבר אינה מהווה עבודה קשה. לכן הזמנים ליצירת מגני הוקרה הפכו להיות זמנים קצרים בהרבה מאשר בעבר וניתן תוך שעות ספורות להוציא מגני הוקרה מרהיבים ובלתי נשכחים וכן במחירים שאינם גבוהים במיוחד.

לכן חשוב לזכור שלצד עלות המגן שמשתנה ממחירים נמוכים במיוחד למחירים גבוהים מאוד לכל חומר שאנחנו נייצר את המגן ממנו יש לא רק את העלות אלא גם את זמן העבודה לשם יצירת המגן. לכן חשוב לדעת לדבר עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום כדי שהם ידעו לשקף לכם בדיוק את הליך העבודה ותוך כמה זמן נוצר מגן ההוקרה מרגע ההזמנה. אנחנו ממליצים לפנות אלינו בכתובת: https://milmanltd.co.il/מגיני-הוקרה ואנחנו נדע לתת לכם את כל התשובות בהתאם לתקציב, לזמן שיש לכם ואפילו נתחייב לעשות באופן המקצועי ביותר לצד הזמן הקצר ביותר שניתן.

 

גביע

אולי תאהבו גם את:

איך לבחור גוף תאורה?

הם תלויים לנו מעל הראש, מחוברים אל הקירות בפינות הבית השונים, ניצבים על שולחנות ושידות למיניהן ואף עומדים בפני עצמם על הרצפה או השטיח, גופי

קרא עוד »