מה חשוב לבדוק בתחילת תהליך עם עו"ד לגירושין?

הגעתם למסקנה שאתם "מפרקים את החבילה" ופונים לדרך עצמאית? אם כך, אתם צריכים לדעת שעליכם למצוא כעת, כל אחד, את עורך הדין שמתאים לו. רגע לפני שתפנו אל עורך הדין הראשון שתראו באופן אקראי ברחבי הרשת או באמצעי התקשורת, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותקראו מה חשוב שתבדקו בתחילת הליך הגירושין עם עורך הדין.

 

הדבר הראשון שחשוב לבדוק – מה צפוי לקרות מכאן ואילך?

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לבדוק בתחילת התהליך עם עורך הדין שבחרתם נוגע להליך עצמו. אם זו הפעם הראשונה שאתם נמצאים בהליך גירושין, אתם בטח אינכם יודעים מה צפוי לקרות בהמשך. מדובר בהליך בירוקרטי שדורש לא מעט תהליכים והמתנה. לכן, אתם צריכים לקבוע שיחה ייעוץ טלפונית עם עורך הדין הנבחר ולשאול אותו את כל השאלות בנוגע להליך הצפוי לכם. להלן כמה שאלות נפוצות שעורכי דין נשאלים ואתם יכולים לקחת מהן השראה:

  • כמה זמן צפוי לקחת ההליך עד שיגיע הגט?
  • מה עושים אם הצד השני אינו מוכן לתת גט?
  • האם עליי להתייצב בבית המשפט? ועוד

תשאלו כל שאלה שעולה בראשכם כדי שתדעו בדיוק מה צפוי לקרות בהמשך הדרך.

 

הדבר השני שחשוב לבדוק – האם אתם מתייעצים עם עורך דין מנוסה ומומלץ?

רגע לפני שתתאמו פגישה עם עורך הדין הנבחר, אתם צריכים לשאול את עצמכם: האם עורך הדין סיפק לי את המידע שרציתי? האם הוא נשמע אמין ומקצועי? אם אינכם בטוחים שמדובר בעורך דין המתאים לכם, כדאי שתבררו פרטים אודותיו או שתבדקו פרטים אודות עורך דין אחר מהתחום. כדי שתוכלו לבדוק את הפרטים הללו, אתם יכולים לבחור באחת או יותר מהדרכים הבאות:

  1. פרסום פוסט ברשתות החברתיות שמבקש מידע אודות עורך הדין הנבחר או עורך דין אחר מומלץ בתחום המשפחה
  2. חיפוש בגוגל אחר אותו עורך דין או חיפוש אחר עורך דין אחר שבקיא בתחום זה
  3. תשאול קרובי משפחה וחברים שנעזרו בשירותיו של עורך דין

אם טרם מצאתם עורך דין, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לכתובת הבאה ולראות איך נראית עורכת דין מנוסה ומומלצת בתחום: https://www.helenasimhi.co.il.

 

הדבר השלישי שחשוב לבדוק – האם יש לכם הסכם ממון?

יכול להיות שאתם נשואים זמן רב ואינכם זוכרים אם חתמתם בעבר על הסכם ממון. אם כך, זה הזמן לעצור הכול ולבדוק עם עורך הדין האם יש לכם הסכם ממון. במידה וחתמתם על הסכם כזה, אתם צריכים להציג אותו בפני עורך הדין שלכם, מכיוון שההסכם ישמש אתכם להמשך ההליך בבית המשפט ויאפשר לכם לחלק את הרכוש ביניכם בהתאם להסכמה שהייתה ביניכם בעת כתיבתו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם לדעת מה חשוב לבדוק בתחילת ההליך עם עו"ד לגירושין. מאחלים לכם דרך צלחה והליך מהיר.

עורך דין גירושין

אולי תאהבו גם את: