תפקידו של עורך דין נזיקין

החיים הם בלתי צפויים, ועלולים להתהפך כרעם ביום בהיר. מדי יום נפגעים בישראל אזרחים רבים מסיבות כאלה ואחרות, החל מתאונת דרכים בדרכם לעבודה, תאונת עבודה או רשלנות רפואית כתוצאה מפרוצדורה פשוטה. על אף התסכול, ההלם והכאב, אין לוותר על מה שמגיע לכם.

תביעות נזיקין עשויות להביא לקבלת פיצויים שיקלו על המצב, באמצעות עורך דין נזיקין מנוסה. במאמר זה נפרט אודות תפקידיו של עורך דין נזיקין.

 

דיני נזיקין

דיני נזיקין נוגעים לתחום המשפטי העוסק בפיצויים המגיעים בגין נזקים שנגרמו לאדם, לרבות פגיעה פיזית, נפשית או קניינית- ברכושו. ישנם סוגים שונים של נזיקין המהווים עילה ממשית ומוצקה לתביעת נזיקין, כמו תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תביעת לשון הרע, נזק למבנה, הסגת גבול במקרקעין ועוד. במסגרת תביעת נזיקין, תפקידיו של עורך דין נזיקין הם רבים וקריטיים על מנת להשיג עבור הלקוח שלו את הפיצויים הגבוהים ביותר.

 

השגת חוות דעת רפואית

על מנת לבסס תיק הנוגע לתביעת נזיקין, יש צורך להוכיח את מידת הנזק שנגרם לנפגע באופן ישיר על ידי המזיק. כלומר, יש להציג מסמכים רפואיים שונים המצביעים על הרעה במצבו של התובע, הרעה שלא הייתה מתרחשת ללא אירע המקרה. לשם כך, עורך דין נזיקין מסייע ללקוחותיו בהשגת חוות דעת רפואיות מטעם מומחים.

לחוות דעת רפואית מטעם התביעה יש משקל רב בהחלטתו של השופט, ולכן ניסיונו של עורך הדין, יחד עם קשריו והיכרותו עם מומחים רלוונטיים, יחזקו את עילת התביעה וישפרו את סיכויי הלקוח שלו לקבלת פיצויים.

 

ייצוג הולם מול הגורם המזיק

ברוב המוחלט של המקרים הנוגעים לתביעת נזיקין, נאלץ האדם הפשוט להתמודד אל מול גופים בירוקרטיים ורבי עוצמה, כמו חברות הביטוח השונות או המוסד לביטוח לאומי. מדובר במאבק עיקש, מתסכל ומייגע, שכן גופים אלה, בעיקר חברות הביטוח הפרטיות להן שילם הלקוח סכומים נכבדים בפרמיות חודשיות, נוטים להתנער מחובתם כשמגיעה העת לשלם את הפיצויים.

עורך דין נזיקין מכיר את שפת הביטוח היטב, בקיא בהתנהלות מול החברות השונות ויידע להפעיל מנופי לחץ יעילים על מנת לזרז את הליך קבלת הפיצויים.

 

הערכת סיכויי הצלחה

גם אם תביעת הנזיקין אינה מבשילה לכדי כתב אישום, או שמא נמצאת בתחילת הדרך, פנייה לעורך דין נזיקין יכולה לשפוך אור אודות הדרך שצפויה לתובע. בעזרת ניסיונו העשיר, יוכל עורך דין נזיקין לבחון לעומק את מקרה התביעה, ללמוד את הפרטים בצורה מקיפה ויסודית ולייעץ אודות דרכי הפעולה היעילות ביותר על מנת להשיג את מלוא הפיצויים המגיעים, תוך הערכת הכדאיות שבתביעה, כולל חישוב ההוצאות המשפטיות הכרוכות בכך.

 

המפתח שלכם להצלחה

אם מצאתם את עצמכם במרכזה של תביעת נזיקין, אל תהססו לפנות לעורך דין נזיקין מנוסה ואיכותי, כזה שיוכל להוציא אתכם מהתסבוכת ולהשיג עבורכם את הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק.

עורך דין נזיקין

אולי תאהבו גם את: