תרופה לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא מצב המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. מצב זה מוגדר כחוסר יכולת לעכב שפיכה במשך יותר מדקה או שתיים לאחר גירוי מיני, או לפני תחילת קיום יחסי מין. הטיפולים הנפוצים ביותר לשפיכה מוקדמת שעליהם נפרט במאמר הם תרופות מרשם ומוצרים טבעיים למיניהם, ויש גם טיפול התנהגותי,.

 

תרופות לשפיכה מוקדמת

קיימות כמה תרופות אשר יכולות לטפל בשפיכה מוקדמת.

ישנן תרופות נוגדות דיכאון אשר חלק מתופעות הלוואי שלהן הן עיכוב השפיכה. המטרה העיקרית של התרופות הללו היא לא עיכוב השפיכה, ולכן הן ניתנות רק במרשם ובמעקב של רופא. תרופות אלו הוכחו כיעילות אך לא פעם נלוות אליהן תופעות לוואי רבות כמו בחילה, יובש, עייפות וירידה בחשק המיני.בנוסף, לקיחת התרופה צריכה להיעשות באופן יום יומי והיא מתחילה לעבוד בין שבוע לשבועיים לאחר תחילת הטיפול.

תרופה נוספת היא משחת הרדמה אשר מרדימה את אזור ההנאה בפין וכך מעכבת את השפיכה, אבל קחו בחשבון שגם היא עלולה להשפיע על ההנאה המינית. כיום ישנן גם מגוון תרופות טבעיות שמביאות לעיכוב השפיכה, והיתרון הוא שאין צורך במרשם וגם יש סבירות נמוכה מאוד לתופעות לוואי.

 

ספריי השהייה

קיימים מספר פתרונות לשפיכה מהירה, וספריי השהייה מתאים להיות הפתרון הראשון שתנסו, ומדוע? זוהי מעין תרופה ראשונית לבעיה מאחר ואתם יכולים קודם לנסות אותה לפני שתפנו לטיפול פסיכולוגי או תרופתי. הספריי מבוסס רכיבים טבעיים ואינו נכנס לגופכם, כך שאינכם צריכים לדאוג מתופעות לוואי לא נעימות.

ספריי השהייה גורם להרדמה עדינה של אזור איבר המין וכך ניתן להרגיש את ההנאה ועדיין להחזיק יותר זמן לפני השפיכה. היתרונות של "תרופה" זו הם שניתן להשתמש בספריי לפני קיום היחסים והמוצר אינו מצריך הכנה מוקדמת, קביעת תור או קבלת מרשם. שימוש בספריי מאריך את יחסי המין ומשפר את חיי המין שלכם.

 

וגם טיפול פסיכולוגי הוא סוג של תרופה

ישנן כמה שיטות פסיכולוגיות שונות שיכולות לעזור לשלוט בשפיכה ע״י תרגול טכניקות בזמן יחסי המין. כאשר אנו בוחרים בשיטה הזו, לרוב ההתמקדות היא בגבר. נעשה ניסיון להבין את התחושות אשר מעוררות את הגמירה מאיברים שונים בגוף. כאשר הגבר מזהה את התחושות הוא מנסה להסב את תשומת ליבו לדברים אחרים, להרפות את רצפת האגן או לעשות תרגילי נשימה.

שיטה נוספת היא הפסקת הגירוי המיני ברגע שמרגישים בשפיכה מגיעה, כאשר חוזרים על התרגיל כמה פעמים ניתן ללמוד לשלוט בשפיכה גם ללא הפסקת המגע. שיטה נוספת היא שיטת הלחיצה שבה לומדים באילו נקודות באיבר המין צריך ללחוץ כדי להפחית את תחושת ההנאה. ניתן גם לבחור לעבור טיפול זוגי יחדיו ולהבין האם ישנן בעיות בזוגיות אשר עלולות להשפיע על השפיכה.

לאחר שסקרנו את הפתרונות השונים לשפיכה מוקדמת אנו ממליצים להתייעץ קודם כל עם רופא או איש טיפול שיעזור לאבחן את הבעיה ולהשתמש בטיפול מתאים ככל האפשר על מנת למנוע בעיות בחיי המין והבטחון העצמי.

משחת הרדמה

אולי תאהבו גם את: