האם פחם זה מסרטן?

לאור העלייה במודעות לכך שפחמים יכולים לזהם את הסביבה כמו גם את האוויר שאנו נושמים, ישנה חשיבות רבה לרכישה של פחמים איכותיים מחברות אשר מתמחות בנושא. כל מה שרציתם לדעת וחששתם לשאול – במאמר הבא.

פחמים – האם להפסיק להשתמש לאור העובדה כי זה מסרטן?

בשנים האחרונות לא ניתן להתעלם מן העובדה כי רבים חוששים משימוש בפחמים, וזאת לאור מחקרים רבים אשר הראו כי שימוש תכוף בפחמים יכול לזהם את הסביבה, להגביר את ההתחממות הגלובלית כמו גם להזיק לאוויר שאנו נושמים. יחד עם זאת, מסבירים המומחים של חברת די אנד סי, החברה המובילה כיום בענף הגרילים כי לאור המחקרים הרבים החלו החברות אשר משווקות את הפחמים לבצע שינויים בתהליך הייצור, וזאת על מנת לגרום לכך שהפחמים יהיו מזהמים פחות. בנוסף, כיום ישנם אביזרים שונים אשר מאפשרים לשמור על העשן אשר נידף מהפחם, ובכך למנוע את זיהום האוויר.

גחלים בוערים

רכישה של פחמים באמצעות חנויות אשר מתמחות בתחום

המומחים של חברת די אנד סי מסבירים כי בשלנים רבים וחובבי בשר לא רוצים לוותר על חווית הפחמים, וזאת לאור העובדה כי הפחמים מקנים ריח ארומטי לבשר כמו גם מאפשרים לצלות את הבשר במהירות, בתנאי שטח או בתוך הבית. יחד עם זאת, מסבירים המומחים כי לרוב רבים מבקשים לרכוש פחמים בעלות של עשרות שקלים בודדים, ובכך חושפים את עצמם לפחמים לא איכותיים אשר לא עברו מבחני בטיחות. לכן, על מנת להגן על הבריאות שלכם כמו גם בכדי לקצר זמנים – כל זאת לאור העובדה כי הפחמים אשר משווקים ע"י חנויות אשר מתמחות בנושא כמו חברת די אנד סי, הם פחמים מקצועיים לחלוטין אשר נדלקים תוך שתי דקות ואפילו פחות, ועל כן מדובר ברכישה אשר מגלמת בתוכה גם את נושא האיכות כמו גם מאפשרת להכין על האש ברמה מקצועית ובפרק זמן קצר משמעותי מאשר שימוש בפחמים שנמכרים בתחנות דלק או בחנויות אשר אינן מתמחות בנושא, ובכך חושפות אתכם ללא מעט רעלים מסוכנים. לכן, מומלץ לרכוש רק מחנות מקצועית, כאשר החנות המובילה כיום היא די אנד סי בע"מ.

רכישת פחמים ודלקים – באמצעות די אנד סי

באמצעות האתר הרשמי של חברת די אנד סי תוכלו לבצע רכישה מאובטחת של פחמים כמו גם מדליק פחמים מקצועי, ובכך לאפשר לעצמכם ולבני המשפחה לקבל ארוחה איכותית אשר היא בטוחה לחלוטין ולא מסרטנת. כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר של החברה בכתובת https://www.bbq.co.il/%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%A4%D7%97%D7%9D או ליצור קשר דרך מרכז ההזמנות 9200* ונציג מטעם החברה ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת, כך שגם אתם תוכלו לרכוש פחמים ודלקים ייחודים אשר יגיעו לטמפרטורה מדויקת ויאפשרו לכם לצלות את הבשר שלכם באיכות שלא נראתה כמותה בעבר.

אולי תאהבו גם את:

שינה ראשית
השעה הכי טובה לקום בה

השעון המעורר צלצל, המשכתם לישון, הוא צלצל שוב, ורק אז (אחרי מאמצים רבים) קמתם מהמיטה – ועדיין נשארתם עייפים. נשמע מוכר? זוהי סיטואציה שרבים מאיתנו

קרא עוד »