הכול על מיסים – ניהול מיסים נכון והימנעות מעבירות מס

עבירות מס הן עבירות נפוצות אשר בגינן ניתן לקבל עונשי מאסר כבדים מאוד כמו גם קנסות. על מנת להימנע מכך, יש לבצע ניהול מיסים נכון. כיצד? להלן הפרטים.

 

מיסים – עבירות צווארון לבן

עבירות צווארן לבן עלו לכותרות בשנים האחרונות בעיקר בזכות אנשי עסקים בעלי ממון רב אשר התגלה כי הסתירו במשך שנים הכנסות אותן קיבלו, כמו גם אנשים פרטיים אשר ניסו להתחמק בדרכים כאלו ואחרות מרשויות המס. חשוב לזכור כי מדובר בעבירות חמורות ביותר, אשר עלולות להציב אתכם בסיטואציה לא פשוטה, בעיקר בעבור אזרחים אשר מעולם לא התמודדו מול רשויות המס אשר נוטות לנקוט בצעדים חמורים כנגד אלו אשר מסתירים תשלום מס.

יחד עם זאת, מסבירים המומחים של משרד אורדן, אחד המשרדים הנחשבים ביותר בישראל לתחום עבירות המס כי ניתן ורצוי להימנע מהסיטואציה הזו ע"י ניהול נכון של מיסים, אשר יכול לגרום לכך שתנהלו את העסק שלכם בצורה הוגנת ותוך פיקוח של גורמים מוסמכים.

תכנון נכון

כיצד נבצע ניהול מס נכון?

על מנת לבצע ניהול מס, בעיקר בעבור עצמאים אשר ברשותם עסקים ישנה חשיבות רבה להתקשרות עם משרד רואי חשבון מקצועי כמו גם יועצי מס אשר יכולים לבצע את התיאום הנדרשים, כמו גם לפתוח בעבורכם תיק ברשות המיסים. למעשה, ניהול המס מתבצע בצורה קלה ופשוטה, וזאת לאור העובדה כי משרד רואי חשבון יתנהל מול רשויות המס וינהל את ספרי החשבונות שלכם תוך שקיפות מלאה.

יתרה מכך, המומחים של חברת אורדן מסבירים כי על מנת לנהל את ספרי החשבונות שלכם בצורה טובה ישנה חשיבות רבה להתייעצות גם עם עורך דין שהוא רואה חשבון, וזאת לאור החיסיון אשר מוטל בענייניים הללו, במידה ואכן ביצעתם עבירות מס.

חשוב לציין כי כיום רשות המיסים  מאפשרת לאלו אשר עברו עבירות מס להצהיר על ההון שלהם במסלול של גילוי מרצון, ובכך להימנע מרישום פלילי כמו גם העמדה לדין. על כן, זכרו כי ניהול מס נכון יכול למנוע מכם לעבור על חוקי המס כמו גם לאפשר לכם  להיות בראש שקט כי אתם מנהלים את העסק שלכם בצורה חוקית ומסודרת.

 

משרד עורכי דין ורואי חשבון אורדן – הדרך להימנע מביצוע עבירות מס

משרד עורכי דין ורואי חשבון אורדן נחשב מזה שנים רבות למשרד המוביל בנושאים כלכלים ומסחריים, וזאת לאור העובדה כי מדובר במשרד מנוסה אשר בו מועסקים טובי המומחים בתחום ראיית החשבון כמו גם עריכת דין. באמצעות רו"ח עו"ד של המשרד תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים ליווי אישי לכל אורך התהליך, גם בעת ביצוע עבירות מס כך שתוכלו לקבל הגנה משפטית וכלכלית. לקבלת מידע נוסף לגבי מיסים, היכנסו לאתר בכתובת https://www.ordanlaw.co.il/taxes-lawyer.

אולי תאהבו גם את: