למה בפרויקטים של תמ"א 38 צריך עורך דין מקרקעין?

בשנים האחרונות ניתן לראות שכמעט בכל פינה בישראל מתקיימים פרויקטים של תמ"א 38. המטרה של פרויקטים כאלה היא כמובן לחזק את המבנים הישנים יותר במדינה וזאת כיוון שישראל נמצאת ברמת סיכון מאוד גבוהה מבחינת רעידות אדמה. העניין בתמ"א 38 הוא שכולם יוצאים נשכרים. מצד אחד הקבלנים מקבלים אישורים לבנות עוד יחידות דיור בבניינים, מה שאומר שהם יוכלו למכור אותם ולהרוויח, ואילו הדיירים נהנים מהרחבה, הגדלה ושיפור התנאים בדירות. נשאלת השאלה, אם הכול כל כך חיובי, מדוע בכלל צריך עורך דין מקרקעין שילווה פרויקטים כאלה? ומה הטעם בפניה אל איש מקצוע כזה? חשוב שתדעו: במסגרת אותם פרויקטים של תמ"א 38 בישראל כבר היו הרבה מאוד הסתבכויות מיותרות, שכן אחרי הכול, כל אחד מהצדדים רוצה להרוויח יותר ולצאת כמה שיותר מרוצה מהעסקה. לכן, ממש כפי שהקבלן יגיע עם עו"ד מטעמו למעמד חתימה על עסקה מולכם, בעלי הדירות בבניין, כך גם אתם צריכים עורך דין שיוכל לייצג אתכם. לא כדאי לוותר על כך כי אתם אף פעם לא יודעים לאיפה הדברים יתפתחו ואיך יתנהל הפרויקט.

איש שרות

כיצד עורך דין מקרקעין יוכל לעזור ברגע האמת?

אומנם המטרה היא שיהיה לכם עורך דין אך שלא באמת תזדקקו לשירותיו, מעבר לחתימה על החוזה, אך מצד שני, אין באמת לדעת מה יוליד יום ולאן יתפתחו הדברים. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שתקבלו את כל מה שהקבלן מבטיח לכם ואם אתם רוצים לדעת שיהיה לכם מה לעשות במידה והדברים לא יתנהלו כמתוכנן, עו"ד מקרקעין הוא הכתובת. אומנם זה נכון שעוה"ד שלכם לא יוכל לגרום לקבלן לבצע עבודות שונות בשטח או לתקן עבודות שלא בוצעו כהלכה, אך הוא כן יוכל לייצג אתכם ולעזור לכם לתבוע את הקבלן בעת הצורך. זה לא משנה אם מדובר על בעיה של קבלן שלא מבצע את כל מה שהוא מבטיח או שמדובר על אינספור ליקויי בניה. מה שבטוח זה שרק אם יהיה לכם עורך דין מקרקעין שאפשר לסמוך עליו – תדעו שאתם לא לבד וכי בסופו של דבר תקבלו את מה שמגיע לכם.

האם כל עו"ד יתאים לכם?

התשובה היא כמובן לא. למרות שיש הרבה עורכי דין שמגיעים עם ידע, ניסיון והרבה הבנה בתחום המקרקעין, זה לא אומר שלכולם יש גם ניסיון עשיר בפרויקטים של תמ"א 38. לכן הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כשאתם מחפשים עו"ד כזה, זו השאלה האם הוא כבר היה מעורב בלא מעט פרויקטים כאלה בעבר. בנוסף, כדאי יהיה לברר האם עוה"ד שאליו אתם פונים מוכר, בעל מוניטין והאם אתם מרגישים שתוכלו לסמוך עליו. האם הוא זמין עבורכם בכל עת או רק בפגישות שתקבעו איתו מראש במשרדו? אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין מקצועי וטוב אין ספק שעורכת הדין מירי יעקב-גביש היא הכתובת הכי טובה שיש. עוה"ד יעקב-גביש זמינה עבור לקוחותיה תמיד, מגיעה עם שנים רבות של ניסיון ועם הרבה פרויקטים של תמ"א 38 שבהם היא הייתה מעורבת, אז למה שלא תקבעו איתה פגישה כבר עכשיו?

ביטוח בריאות פרטי – למי זה מיועד? לפרטים נוספים כנסו לכאן

אולי תאהבו גם את: